Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : EL1081105
-
Θεματικές Ενότητες
-
2 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
-
3 - ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ
-
4 - PYTHON
-
5 - ARDUINO
-
6 - APP INVENTOR
-
Προγραμματισμός εφαρμογών - Javascript
-
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
-
Astro Pi: Mission Zero
-
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ALAN TURING
-
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
-
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
-
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ SCRATCH
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH ΜΑΘΗΜΑ 1
-
2 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
4 - PYTHON
1 - Ο ΔΙΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ (SHELL) ΤΗΣ PYTHON
2 - ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΝΤΟΛΗ ΕΞΟΔΟΥ PRINT
Εκτελέστε το πρόγραμμα!
1--Στη συνέχεια αλλάξτε τις τιμές των a και b και ξαναεκτελέστε το πρόγραμμα. Τι παρατηρείτε;
2--Αλλάξτε την αριθμητική πράξη από + σε *. Τι παρατηρείτε;
3--Μήπως πρέπει να αλλάξετε και το μήνυμα που εμφανίζεται ;
3 - Η ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ INPUT( )
4 - ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΕΛΩΝΑ
5 - ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
6 - ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΡΟΙ