Μάθημα : Νεοελληνική Γλώσσα Γ Γυμνασίου
Κωδικός : G1370108
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ενότητα 4 Ευρωπαίκή Ένωση νέο
15/11/21 -
Εν,1. - Η Ελλάδα στον κόσμο - Γλώσσα, γλώσσες και πολτισμοί του κόσμου
-
Ενοτ. 2 Γλώσσες και πολιτισμοί του κόσμου
25/11/20 -
Εν. 3. Είμαστε όλοι ίδιοι, είμαστε όλοι διαφορετικοί
6/1/21 -
Γραπτή δοκιμασία στην ενότητα 3
27/1/21 -
Συζητήσεις και κουβεντούλες
17/1/21 -
Η Ευρωπαίκή Ένωση
-
Πάμε να εξερευνήσουμε την Ευρώπη παίζοντας
-
Ειρήνη και πόλεμος
27/4/20 -
Φιλαναγνωσία
-
Για τους λάτρεις της τέχνης
-
Όταν η τέχνη συζητά για την Ελληνική Επανάσταση
-
Ενότητα 4 Ευρωπαίκή Ένωση νέο
Ειρήνη και πόλεμος
Στόχος: Όταν ολοκληρωθεί η ενότητα οι μαθητές να μπορούν να:
- αναγνωρίζουν τα αγαθά της ειρήνης και τα δεινά του πολέμου
- εξηγούν το δικαίωμα στην ειρήνη
- κατονομάζουν τις πλάγιες ερωτηματικές προτάσεις
- μετατρέπουν τον ευθύ σε πλάγιο λόγο
- συνθέτουν παραγράφους σύγκρισης αντίθεσης σχετικές με τη θεματολογία της ενότητας
Διαβάζω τα κείμενα: "Η ειρήνη δεν είναι φυσική κατάσταση" και "Η σκληρή πραγματικότητα του πολέμου" στην εν. 5 της Νεοελληνικής Γλώσσας και συμπληρώνω τα κενά
σε αυτή την άσκηση καλείστε να βρείτε τον συντακτικό ρόλο της πλάγιας ερωτηματικής πρότασης, καθώς και το είδος της (αν δηλ. είναι μερικής ή ολικής άγνοιας). Θα σας βοηθήσει η θεωρία στο powerpoint.
Με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών λεξικών βρες τε τις συνώνυμες λέξεις, τα αντίθετα ή την ιδιαίτερη σημασία των λέξεων
Παρακολουθήστε τα βίντεο για την Γκουέρνικα, διαβάστε το κείμενο 5 και δες τε προσεκτικά το φύλλο εργασίας με τίτλο: Δημήτρης Κατσικογιανης. Προσπαθήσστε να γράψετε μια παράγραφο σύγκρισης αντίθεσης αναζητώντας ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στον τρόπο που απεικονίζει ο καθένας τα θλιβερά αποτελέσματα του πολέμου
Αναζητήστε στο ηλεκτρονικό λεξικό τις λέξεις με έντονη σήμανση στο κείμενο της Διακήρυξης για το δικαίωμα στην ειρήνη και γράψτε τους ορισμούς.