Μάθημα : Μαθαίνω για τις μαθητικές κοινότητες

Κωδικός : 3101040270

3101040270  -  ΖΩΗ ΔΕΛΗΖΩΝΑ - ΚΑΝΑΚΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ - ΚΑΤΣΑΒΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Τοίχος
Τοίχος
Χρήστης:ΔΕΛΗΖΩΝΑ ΖΩΗ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Κυριακή 14 Απριλίου 2024 - 3:54 μ.μ.

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
«Το καθαρό και υγιές περιβάλλον είναι δικαίωμα και υποχρέωση»
Οι καθαροί και καλά συντηρημένοι χώροι του σχολείου καθώς και η προστασία της σχολικής περιουσίας είναι δείγμα πολιτισμού και συμβάλλουν στην ψυχική καλλιέργεια των μαθητών/τριών. Οι φθορές, οι ζημιές και η κακή χρήση της σχολικής περιουσίας αποδυναμώνω-νουν τις εκπαιδευτικές δυνατότητες και εθίζουν τα παιδιά στην απαξίωση της ξένης ιδιοκτησίας.

Οι μαθητές/τριες
Σέβονται το φυσικό περιβάλλον του σχολείου

 Συνεργάζονται για ένα καθαρό, ευχάριστο και ελκυστικό, κατάλληλο για μάθηση περιβάλλον
 Φροντίζουν σε συνεργασία με το 15/μελές και τα 5/μελή Συμβούλια καθώς και με τη Διεύθυνση του σχολείου να υπάρχουν και να χρησιμοποιούνται κάδοι απορριμμάτων στις αίθουσες, τους διαδρόμους και το προαύλιο
 Διατηρούν τα θρανία, τους τοίχους και τα δάπεδα του σχολείου καθαρά
 Σέβονται την κινητή και ακίνητη περιουσία του σχολείου και αναλαμβάνουν την επισκευή ή αντικατάσταση της οποιασδήποτε βλάβης
 Διατηρούν πάντα καθαρές τις τουαλέτες και χρησιμοποιούν το σαπούνι, τα αντισηπτικά και το χαρτί υγείας για την υγιεινή τους και όχι για παιχνίδι
 Στη σχολική βιβλιοθήκη αφήνουν τα βιβλία στη θέση τους και τακτοποιούν τα τραπέζια εργασίας και τις καρέκλες
 Σέβονται το έργο των καθαριστών του σχολείου και διευκολύνουν το έργο τους. Οι καθαριστές είναι σημαντικό να ασχολούνται με την απολύμανση και την καθαριότητα του σχολείου και να μην αναλώνουν τον χρόνο τους στη συλλογή χαρτιών, μπουκαλιών, τροφών κ.ά.

https://www.tricider.com/brainstorming/2l8B2KuF2Ql

Βάζουν τη δική τους πινελιά
 Συνεργάζονται με τους/τις εκπροσώπους των μαθητικών κοινοτήτων, τη Διευθύντρια του σχολείου και τον Σύλλογο Διδασκόντων, ώστε να τους δοθεί ένας χώρος έκφρασης
 Σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό των Καλλιτεχνικών ομορφαίνουν τους τοίχους του σχολείου με τα έργα τους
 Προστατεύουν τον χώρο του σχολείου κατά τη διάρκεια του ωρολογίου προγράμματος
 Συνεργάζονται με εκπαιδευτικούς και γονείς/κηδεμόνες, προκειμένου να φυτεύουν λουλούδια και άλλα καλλωπιστικά φυτά και να τα φροντίζουν, ώστε να διατηρείται στο σχολείο μόνιμη εστία πρασίνου
 Οι μαθητικές κοινότητες (15/μελές και 5/μελή Συμβούλια) οργανώνουν συζητήσεις και δράσεις προστασίας και καλλωπισμού του σχολείου

https://www.tricider.com/brainstorming/2x97QDOesdZ
Αξιολόγησέ το0

Σχόλια (0)