Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : 3115010237

3115010237  -  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΝΑΚΑΣ

Ενότητες - Α) Η έννοια του προβλήματος

Α) Η έννοια του προβλήματος

Κεφ 1 του σχολικού βιβλίου

Στις προηγούμενες τάξεις αναφέρθηκε ότι ο υπολογιστής μπορεί να μας υποστηρίζει σε διάφορες δραστηριότητες μας, επιτελώντας απλές λειτουργίες (π.χ. αριθμητικές πράξεις) με μεγάλη ταχύτητα. Μπορούμε, όμως, να χρησιμοποιήσουμε τον υπολογιστή και στην επίλυση πιο σύνθετων προβλημάτων. Στην Ενότητα αυτή θα θέσουμε τον υπολογιστή στην υπηρεσία μας, δημιουργώντας τα δικά μας προγράμματα. Ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε ακόμα και τα δικά μας παιχνίδια.

  • Τι είναι πρόβλημα;
  • Πώς μπορούμε να περιγράψουμε με σαφήνεια τη λύση ενός προβλήματος;
  • Σε ποια γλώσσα «καταλαβαίνει» ο υπολογιστής τις εντολές που του δίνουμε;

Στο Κεφάλαιο που ακολουθεί θα προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε τι είναι πρόβλημα και θα μάθουμε να περιγράφουμε με σαφήνεια τη λύση του.

Έγγραφα
Α1) Η έννοια του προβλήματος

Παρουσίαση (από Silitzidis)

Πολυμέσα
Α2) Η έννοια του προβλήματος

Βιντεομάθημα (από Revolution Study)

Έγγραφα
Α3) Η έννοια του προβλήματος

Φύλλο εργασία για τους μαθητές