Μάθημα : ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : G1238149
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η: Οι βαθμοί των επιθέτων και επιρρημάτων (πάτα εδώ)
7/5/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η -ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ (πάτα εδώ)
30/4/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η/ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ
14/5/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ
29/3/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η/ΡΗΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ-ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (πάτα εδώ)
31/3/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η/ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ-ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ
17/3/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η/ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ
12/3/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η/ ΣΥΝΟΧΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ (δες εδώ)
29/3/25 -
ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ- ΣΧΟΛΕΙΟ
7/4/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Κατ' οίκον εκπαίδευση (πάτα εδώ)
5/3/25 -
ENOTHTA 4 /ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 4 (δες εδώ)
19/3/25 -
ENOTHTA 4: ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 3 (δες εδώ)
26/2/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η/ Τι θα μάθω (δες εδώ)
26/2/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Το α' συνθετικό/Λεξιλόγιο (σελ.52-54)
12/2/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η/ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ (δες εδώ)
12/2/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η/Γραμματική (δες εδώ)
3/2/25 -
Ενότητα 3/ Εισαγωγικά κείμενα /κείμενο 4/ (δες εδώ)
3/2/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η (Τι θα μάθω)
3/2/25 -
ΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΠΕΡΙΛΗΨΗ (δες εδώ)
4/12/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η/ Β2. ΧΡΟΝΟΙ-ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΡΗΜΑΤΩΝ (δες εδώ)
27/11/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η/ ΕΓΚΛΙΣΕΙΣ (δες εδώ)
20/11/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η /Εισαγωγικά κείμενα 1-2 (δες εδώ)
4/12/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η / ΑΧΩΡΙΣΤΑ ΜΟΡΙΑ (δες εδώ)
22/10/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η/ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ (δες εδώ)
11/10/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η/ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ (δες εδώ)
25/9/24 -
Θυμάμαι από τη ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ-Τα μέρη του λόγου (δες εδώ)
25/10/24 -
ENOTHTA 1η: Εισαγωγικό κείμενο 4 / Τουριστικός οδηγός
16/9/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η (Τι θα μάθω)
16/9/24 -
ΥΛΗ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
20/5/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η/Εισαγωγικά κείμενα (δες εδώ)
17/1/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η (Τι θα μάθω)
4/12/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η/ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ/ [δες εδώ]
14/11/24 -
ENOTHTA 1η-Εισαγωγικό κείμενο 1 (δες εδώ)
19/9/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η /ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (δες εδώ)
29/11/24 -
ΟΞΥΜΩΡΟ ΣΧΗΜΑ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η/ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ (ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ)
12/1/25 -
ΕΡΓΑΣΙΑ (δες εδώ)
24/1/24 -
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ- ΕΝΟΤΗΤΑ 4
30/3/22 -
ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΙΞΗΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η: Οι βαθμοί των επιθέτων και επιρρημάτων (πάτα εδώ)
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η/ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ (δες εδώ)
Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε και να γράψουμε για τη φιλία.
- Αρχικά θα συμμετέχεις σε δραστηριότητα στην τάξη με τίτλο "Πως είναι για μένα ο-η ιδανικός-ή φίλος-η;''
- Στη συνέχεια θα γράψεις σχετικό θέμα στην τάξη την Παρασκευή 16/2 (Β3) και τη Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου (Β2)! [Διάβασε το έγγραφο για την περιγραφή χαρακτήρα για να αποκτήσεις λεξιλόγιο που θα σε βοηθήσει να εκφράζεσαι με μεγαλύτερη γλωσσική άνεση για το θέμα]
ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Διάβασε το λεξιλόγιο που είναι κατάλληλο για την περιγραφή του χαρακτήρα ενός ατόμου
ΕΡΓΑΣΙΑ
Σε μια παράγραφο δοκίμασε να περιγράψεις τον χαρακτήρα ενός ατόμου που θα ήθελες. Ξεκίνα με τα προτερήματα και συνέχισε με τα ελαττώματα.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην ξεχνάς ότι πρέπει να τεκμηριώνεις τους χαρακτηρισμούς σου (π.χ είναι βιβλιοφάγος, αφού το χαρτζιλίκι του μετατρέπεται κατευθείαν σε βιβλία)