Μάθημα : Κεφάλαιο 8: "Το νερό, πολύτιμες σταγόνες"
Κωδικός : 9350056510
Όνομα Άσκησης | Ρυθμίσεις άσκησης |
---|---|
Πόσο έτοιμη είναι η ομάδα μας να δράσει για να εμποδίσει την σπατάλη του νερού; Ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να απαντήσουμε στις παρακάτω ερωτήσεις. Τέλος υπολογίζουμε τη βαθμολογία μας (οδηγίες υπάρχουν στο τέλος των ερωτήσεων) 1. Στον δρόμο από τον οποίο περνάμε καθημερινά, βλέπουμε νερό να τρέχει. Ποια είναι η πρώτη μας σκέψη; α. "Κάποιος πλένει το αυτοκίνητό του" β. "Ίσως έσπασε κάποιος σωλήνας νερού" γ. "Ωραία θα ξεπλυθεί ο δρόμος" 2. Οι γονείς μας, μάς ζητούν να βάλουμε την άδεια κατσαρόλα του μεσημεριανού φαγητού στον νεροχύτη. Εμείς... α. απλώς την ακουμπάμε στον νεροχύτη & φεύγουμε β. αφήνουμε το νερό στο να τρέχει για αρκετή ώρα ώστε να ξεπλυθεί γ. τη γεμίζουμε με νερό μέχρι πάνω 3. Μετά το μπάνιο μας... α. Κλείνουμε τη βρύση καλά β. κλείνουμε τη βρύση απαλά για να μην χαλάσει γ. κλείνουμε τη βρύση καλά & παρακολουθούμε για λίγο μήπως στάζει 4. Μετά το πλύσιμο κάποιου ρούχου έχει μείνει στη λεκάνη σαπουνόνερο. Εμείς προτείνουμε... α. να το ρίξουμε στην μπανιέρα β. να το ρίξουμε στη λεκάνη της τουαλέτας όταν χρειαστεί 5. Προτιμάμε να πίνουμε νερό από ένα συγκεκριμένο ποτήρι γιατί... α. έτσι δε χρειάζεται να το πλένουμε συνέχεια β. δεν κολλάμε τα μικρόβια των άλλων γ. δεν ανοιγοκλείνουμε συνεχώς το ντουλάπι. " | Έναρξη: 2/12/24, 12:19 π.μ. |