Μάθημα : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ) ΓΤΟΥΡ

Κωδικός : T307176

T307176  -  ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΚΟΥΝΤΙΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ

Ερώτηση 1 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 0 βαθμοί) 

Ποιος από τους παρακάτω δεν ανήκει στο τμήμα κρατήσεων.

Ερώτηση 2 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 0 βαθμοί) 

Ποια από τα παρακάτω δεν αποτελεί αρμοδιότητα των κρατήσεων.

Ερώτηση 3 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 0 βαθμοί) 

Ποια από τα παρακάτω είναι εγγυημένη κράτηση:

Ερώτηση 4 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 0 βαθμοί) 

Ποιο από τα παρακάτω στοιχεία δεν είναι απαραίτητο να περιλαμβάνει ένα voucher:

Ερώτηση 5 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 0 βαθμοί) 

Μια συμφωνία Allotment γίνεται μεταξύ ξενοδόχου και:

Ερώτηση 6 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 0 βαθμοί) 

Μια συμφωνία Allotment πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει:

Ερώτηση 7 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 0 βαθμοί) 

Επιβεβαίωση μιας κράτησης γίνεται με αποστολή:

Ερώτηση 8 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 0 βαθμοί) 

Ποιο από τα παρακάτω αποτελεί πλάνο κρατήσεων:

Ερώτηση 9 (Σωστό / Λάθος — 0 βαθμοί) 

Στόχος του τμήματος κρατήσεων είναι να ενοικιάζονται όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου και να εξυπηρετούνται οι πελάτες του

Ερώτηση 10 (Σωστό / Λάθος — 0 βαθμοί) 

Το προσωπικό των κρατήσεων πρέπει να διαθέτει άριστες ικανότητες επικοινωνίας:

Ερώτηση 11 (Σωστό / Λάθος — 0 βαθμοί) 

Ο υπάλληλος των κρατήσεων δε λειτουργεί ως αντιπρόσωπος πωλήσεων του ξενοδοχείου:

Ερώτηση 12 (Σωστό / Λάθος — 0 βαθμοί) 

Εγγυημένη είναι η κράτηση κατά την οποία ο πελάτης προκαταβάλλει όλο το χρηματικό ποσό, πριν την άφιξη του στο ξενοδοχείο:

Ερώτηση 13 (Σωστό / Λάθος — 0 βαθμοί) 

Το voucher ετοιμάζεται από το ξενοδοχείο και αποστέλλεται στον πελάτη:

Ερώτηση 14 (Σωστό / Λάθος — 0 βαθμοί) 

Η ώρα ακύρωσης της κράτησης καθορίζεται συνήθως στις 6μ.μ., την ημέρα της αναμενόμενης άφιξης:

Ερώτηση 15 (Σωστό / Λάθος — 0 βαθμοί) 

Για να συνδεθεί μια μονάδα με ένα CRS, αρκεί ένας Η/Υ και ένα μόντεμ

Ερώτηση 16 (Σωστό / Λάθος — 0 βαθμοί) 

Μια συμφωνία Allotment περιλαμβάνει πάντα τη συμφωνηθείσα τιμή της διανυκτέρευσης.

Ερώτηση 17 (Σωστό / Λάθος — 0 βαθμοί) 

Η συμπλήρωση του δελτίου κράτησης από τον υπάλληλο γίνεται μόνο χειρόγραφα

Ερώτηση 18 (Σωστό / Λάθος — 0 βαθμοί) 

Το τμήμα κρατήσεων δεν είναι απαραίτητο να συνεργάζεται με την Υποδοχή.

Ερώτηση 19 (Συμπλήρωση Κενών (Χαλαρή Ταυτοποίηση) — 0 βαθμοί) 

Συμπληρώστε τα κενά
Η πολιτική του τμήματος κρατήσεων είναι να επιτυγχάνεται η μέγιστη του ξενοδοχείου και η αποτελεσματικότερη των πελατών του.

Ερώτηση 20 (Συμπλήρωση Κενών (Χαλαρή Ταυτοποίηση) — 0 βαθμοί) 

Συμπληρώστε τα κενά
Η προπληρωμένη κράτηση ανήκει στην κατηγορία των κρατήσεων, όπως και η κράτηση μέσω

Ερώτηση 21 (Συμπλήρωση Κενών (Χαλαρή Ταυτοποίηση) — 0 βαθμοί) 

Συμπληρώστε τα κενά
Δύο είναι τα είδη των κεντρικών συστημάτων κράτησης: τα δίκτυα και τα δίκτυα.

Ερώτηση 22 (Συμπλήρωση Κενών (Χαλαρή Ταυτοποίηση) — 0 βαθμοί) 

Συμπληρώστε τα κενά
Μεταξύ ξενοδοχείου και συνάπτονται που δένουν τη συνεργασία των δύο μερών.

Ερώτηση 23 (Συμπλήρωση Κενών (Χαλαρή Ταυτοποίηση) — 0 βαθμοί) 

Συμπληρώστε τα κενά
Η επιβεβαίωση μιας κράτησης γίνεται με την αποστολή μιας από τον ξενοδοχείο στον πελάτη.

Ερώτηση 24 (Συμπλήρωση Κενών (Χαλαρή Ταυτοποίηση) — 0 βαθμοί) 

Συμπληρώστε τα κενά
Ο απαραίτητος οδηγός διάθεσης των δωματίων είναι το κρατήσεων.