Μάθημα : ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ (ΘΕΩΡΙΑ)
Κωδικός : T356150
6ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΕΚ ΙΙ
6Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ
1η Σε τι εξυπηρετεί η ύπαρξη περιστροφικών αντλιών πετρελαίου; Ποια τα πλεονρκτήματά τους; (σελ 200)
2η Ποιες είναι οι νέες λειτουργίες των ηλεκτρονικών περιστροφικών αντλιών; (σελ 201)
3η Εγκέφαλος, πού τοποθετείται και ποιες πληροφορίες λαμβάνει υπόψιν ; (σελ 202)
4η Πως ρυθμίζεται με τον ηλεκτρονικό τρόπο η έναρξη του ψεκασμού; (σελ 202)
5η Από τι εξαρτάται η αρχή του ψεκασμού; (σελ 203)
6η Αισθητήρας αρχής ελέγχου ψεκασμού, που βρίσκεται και πως λειτουργεί; (σελ 203)
7η Για ποιο λόγο γίνεται η ανακύκλωση των καυσαερίων και πως επιτυγχάνεται αυτό; (σελ 203)
8η Πως ελέγχεται η ποσότητα του ψεκαζόμενου καυσίμου ηλεκτρονικά; (σελ 203)
9η Σε τι εξυπηρετεί το σύστημα αυτοδιάγνωσης στον ηλεκτρονικό ψεκασμό; (σελ 204)
10η Τι γίνεται στους κινητ΄ρες με ηλεκτρονικό ψεκασμό σε περίπτωση βλάβης; (σελ 204)
11η Από ποια συστήματα αποτελείται το Common Rail και ποια τα πλεονεκτήματα του; (σελ 206)
12η Σύγκριση TDI και συμβατικών Diesel (σελ 207 - 208)
13η Ποιες ιδιαιτερότητες παρουσιάζει το TDI κατά την εισαγωγή του αέρα; (σελ 208)
14η Ποιες ιδιαιτερότητες παρουσιάζει το TDI κατά την τροφοδοσία του καυσίμου; (σελ 208 - 209)
15η TDI και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου (τί προσδιορίζει;) (σελ 209)
16η Με ποια συστήματα αλληλεπιδρά η μονάδα ελέγχου ενόςTDI ; (σελ 210)