Μάθημα : ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ (ΘΕΩΡΙΑ)

Κωδικός : T356150

T356150  -  ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΤΣΙΟΥ

Ενότητες - 6ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΕΚ ΙΙ

6ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΕΚ ΙΙ

6Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ

1η Σε τι εξυπηρετεί η ύπαρξη περιστροφικών αντλιών πετρελαίου; Ποια τα πλεονρκτήματά τους; (σελ 200)

2η Ποιες είναι οι νέες λειτουργίες των ηλεκτρονικών περιστροφικών αντλιών; (σελ 201)

3η Εγκέφαλος, πού τοποθετείται και ποιες πληροφορίες λαμβάνει υπόψιν ; (σελ 202)

4η Πως ρυθμίζεται με τον ηλεκτρονικό τρόπο η έναρξη του ψεκασμού; (σελ 202)

5η Από τι εξαρτάται η αρχή του ψεκασμού; (σελ 203)

6η Αισθητήρας αρχής ελέγχου ψεκασμού, που βρίσκεται και πως λειτουργεί; (σελ 203)

7η Για ποιο λόγο γίνεται η ανακύκλωση των καυσαερίων και πως επιτυγχάνεται αυτό;  (σελ 203)

8η Πως ελέγχεται η ποσότητα του ψεκαζόμενου καυσίμου ηλεκτρονικά; (σελ 203)

9η Σε τι εξυπηρετεί το σύστημα αυτοδιάγνωσης στον ηλεκτρονικό ψεκασμό; (σελ 204)

10η Τι γίνεται στους κινητ΄ρες με ηλεκτρονικό ψεκασμό σε περίπτωση βλάβης; (σελ 204)

11η Από ποια συστήματα αποτελείται το Common Rail και ποια τα πλεονεκτήματα του; (σελ 206)

12η Σύγκριση TDI και συμβατικών Diesel (σελ 207 - 208)

13η Ποιες ιδιαιτερότητες παρουσιάζει το TDI κατά την εισαγωγή του αέρα; (σελ 208)

14η Ποιες ιδιαιτερότητες παρουσιάζει το TDI κατά την τροφοδοσία του καυσίμου; (σελ 208 - 209)

15η TDI και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου (τί προσδιορίζει;) (σελ 209)

16η Με ποια συστήματα αλληλεπιδρά η μονάδα ελέγχου ενόςTDI ; (σελ 210)