Μάθημα : Φυσική Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου
Κωδικός : G1865126
-
Θεματικές Ενότητες
-
Μαθηματική εισαγωγή
13/9/19 -
1ο Μάθημα: το μαγνητικό πεδίο και η προέλευσή του
23/9/19 -
2ο μάθημα: μαγνητικό πεδίο ευθύγραμμου ρευματοφόρου αγωγού
26/9/19 -
3ο μάθημα: μαγνητικό πεδίο κυκλικού ρευματοφόρου αγωγού
30/9/19 -
4ο μάθημα: μαγνητικό πεδίο σωληνοειδούς
2/4/20 -
5o μάθημα: συνδυαστικές ασκήσεις στο μαγνητικό πεδίο των ρευματοφόρων αγωγών
-
6o μαθημα: δύναμη Laplace
-
7o μάθημα: δυνάμεις Laplace μεταξύ ευθύγραμμων ρευματοφόρων αγωγών
-
8ο μάθημα: εφαρμογές και ασκήσεις στις δυνάμεις Laplace
-
9o μάθημα: μαγνητική ροή- Νόμος Faraday
-
10o μάθημα: εφαρμογές του Νόμου της Ηλεκτρομαγνητικής Επαγωγής (μέρος Α΄)
-
11ο μάθημα: εφαρμογές του Νόμου της Ηλεκτρομαγνητικής Επαγωγής του Faraday (Μέρος Β΄)
-
12ο μάθημα: εφαρμογές του Νόμου της Ηλεκτρομαγνητικής Επαγωγής (Μέρος Γ΄)
-
13ο μάθημα: εφαρμογές του Νόμου της Ηλεκτρομαγνητικής Επαγωγής (Μέρος Δ΄)
-
14ο μάθημα: εφαρμογές του Νόμου της Ηλεκτρομαγνητικής Επαγωγής (μέρος Ε΄)
-
15ο μάθημα: παραγωγή Εναλλασσόμενης Τάσης
16/3/20 -
16ο μάθημα: εναλλασσόμενο ρεύμα- κύκλωμα με πηγή και αντιστάτες
23/3/20 -
17ο μάθημα: ενεργός ένταση, ενεργός τάση και μέση ισχύς του εναλλασσόμενου ρεύματος
30/3/20 -
18ο μάθημα: η έννοια της ορμής και η διατήρησή της- γενίκευση του 2ου Νόμου τουNewton
-
19ο μάθημα: η έννοια της κρούσης- πλαστική κρούση
-
20ο μάθημα: κεντρική μετωπική ελαστική κρούση
-
21ο μάθημα: πλάγια ελαστική κρούση
-
22ο μάθημα: ασκήσεις κρούσεων
-
2η Ενότητα (23ο-33ο μάθημα): Μηχανικές Ταλαντώσεις
-
34ο μάθημα: τα ρευστά, η πίεση και η υδροστατική πίεση
-
35o μάθημα: η αρχή του Pascal και οι εφαρμογές της
-
Μαθηματική εισαγωγή
1ο Μάθημα: το μαγνητικό πεδίο και η προέλευσή του
Στο μάθημα αυτό εισάγεται η έννοια του μαγνητικού πεδίου και συζητούνται οι πηγές του.
Ένα εισαγωγικό βιντεομάθημα για την έννοια του μαγνητικού πεδίου και τις ιδιότητες των μαγνητικών δυναμικών γραμμών.
Το σχολικό βιβλίο της Φυσικής Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας- τεύχος α΄
Παράγραφος 4.1 σχολικού βιβλίου (όχι τα μέρη (γ) και (δ)),σελ. 128-134, ερωτήσεις 1,2, 28-33