Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : G1254106
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγή στο προγραμματιστικό περιβάλλον του scratch
-
Επεξεργασία κειμένου Πίνακες
-
Παιχνίδι
-
Μοιραστείτε μαζί μας τις δημιουργίες σας
-
Επεξεργασία κειμένου συνέχεια
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
-
ENOTHTA1 ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Κεφάλαιο 1 Βασικές έννοιες Πληροφορικής
-
ΕΝΟΤΗΤΑ1 ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Κεφάλαιο 2 Το υλικό του υπολογιστή
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Κεφάλαιο 3 Εργονομία
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6-ΤΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΓΠΕ)
-
Εισαγωγή στο προγραμματιστικό περιβάλλον του scratch