Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : G1254106
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγή στο προγραμματιστικό περιβάλλον του scratch
-
Επεξεργασία κειμένου Πίνακες
-
Παιχνίδι
-
Μοιραστείτε μαζί μας τις δημιουργίες σας
-
Επεξεργασία κειμένου συνέχεια
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
-
ENOTHTA1 ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Κεφάλαιο 1 Βασικές έννοιες Πληροφορικής
-
ΕΝΟΤΗΤΑ1 ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Κεφάλαιο 2 Το υλικό του υπολογιστή
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Κεφάλαιο 3 Εργονομία
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6-ΤΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΓΠΕ)
-
Εισαγωγή στο προγραμματιστικό περιβάλλον του scratch
Επεξεργασία κειμένου συνέχεια
Δημιουργία πρόσκλησης με τη χρήση του λογισμικού Libre Office Witer
Τα φύλλα εργασίας των δραστηριοτήτων που κάναμε στο μάθημα θα τα βρείτε εδώ
Δημιουργία πρόσκλησης με τη χρήση του λογισμικού Libre Office Witer
Τα φύλλα εργασίας των δραστηριοτήτων που κάναμε στο μάθημα θα τα βρείτε εδώ
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ
(ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ΕΝΤΟΝΑ, ΧΡΩΜΑ, ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑ COMIC SAN MS 14, ΣΤΟΙΧΙΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ)
Η παιδεία είναι στήριγμα στη ζωή (έντονα πλάγια υπογράμμιση γραμμ Verdana 18 στοιχιση αριστερα)
Το μυστικό να πας μπροστά είναι να ξεκινήσεις!!!!!!!! (μορφοποίηση της αρεσκειας σου)