Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : G1254106
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγή στο προγραμματιστικό περιβάλλον του scratch
-
Επεξεργασία κειμένου Πίνακες
-
Παιχνίδι
-
Μοιραστείτε μαζί μας τις δημιουργίες σας
-
Επεξεργασία κειμένου συνέχεια
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
-
ENOTHTA1 ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Κεφάλαιο 1 Βασικές έννοιες Πληροφορικής
-
ΕΝΟΤΗΤΑ1 ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Κεφάλαιο 2 Το υλικό του υπολογιστή
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Κεφάλαιο 3 Εργονομία
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6-ΤΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΓΠΕ)
-
Εισαγωγή στο προγραμματιστικό περιβάλλον του scratch
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Κεφάλαιο 3 Εργονομία
Κεφάλαιο 3
Εργονομία
Λέξεις κλειδιά
Εργονομία,
Σωστή στάση εργασίας,
Εικονοστοιχείο (pixel),
Ανάλυση οθόνης (resolution),
Μέγεθος οθόνης
Σκοπός του μαθήματος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες
- Να γνωρίζουν τους κυριότερους κανόνες υγιεινής κατά τη χρήση του υπολογιστή.
- Να αντιλαμβάνονται τη σημασία τήρησής τους για την υγεία τους και την ασφάλειά τους.
Ο υπολογιστής μας βοηθάει σε όλο και περισσότερες δραστηριότητες της καθημερινής μας ζωής. Πολλοί άνθρωποι αφιερώνουν αρκετές ώρες κάθε μέρα μπροστά στον υπολογιστή, για να ολοκληρώσουν μια εργασία τους ή για να ψυχαγωγηθούν.
- Ποιες επιπτώσεις μπορεί να έχει η πολύωρη χρήση του υπολογιστή στην υγεία μας;
- Πώς πρέπει να διαμορφώσουμε το περιβάλλον εργασίας μας, ώστε να γίνει αυτή πιο ευχάριστη και ξεκούραστη;
- Πώς θα μπορούσαμε να ρυθμίσουμε κατάλληλα την οθόνη μας, ώστε να γίνει ευκολότερη η εργασία μας στον υπολογιστή;
Για να μελετήσετε τις παραπάνω έννοιες στο Διαδραστικό Βιβλίο της Πληροφορικής πατήστε εδώ ή εναλλακτικά παρακολουθήστε το παρακάτω βιντεομάθημα πατώντας εδώ.
Στη συνέχεια μελετήστε τη σωστή στάση του σώματος όταν εργαζόμαστε μπροστά στον υπολογιστή πατώντας εδώ
Για να δείτε τις αρχές τις εργονομίας πατήστε εδώ
Τέλος παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο πατώντας εδώ και εδώ