Μάθημα : ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : G1238149
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η: Οι βαθμοί των επιθέτων και επιρρημάτων (πάτα εδώ)
7/5/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η -ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ (πάτα εδώ)
30/4/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η/ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ
14/5/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ
29/3/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η/ΡΗΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ-ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (πάτα εδώ)
31/3/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η/ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ-ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ
17/3/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η/ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ
12/3/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η/ ΣΥΝΟΧΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ (δες εδώ)
29/3/25 -
ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ- ΣΧΟΛΕΙΟ
7/4/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Κατ' οίκον εκπαίδευση (πάτα εδώ)
5/3/25 -
ENOTHTA 4 /ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 4 (δες εδώ)
19/3/25 -
ENOTHTA 4: ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 3 (δες εδώ)
26/2/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η/ Τι θα μάθω (δες εδώ)
26/2/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Το α' συνθετικό/Λεξιλόγιο (σελ.52-54)
12/2/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η/ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ (δες εδώ)
12/2/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η/Γραμματική (δες εδώ)
3/2/25 -
Ενότητα 3/ Εισαγωγικά κείμενα /κείμενο 4/ (δες εδώ)
3/2/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η (Τι θα μάθω)
3/2/25 -
ΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΠΕΡΙΛΗΨΗ (δες εδώ)
4/12/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η/ Β2. ΧΡΟΝΟΙ-ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΡΗΜΑΤΩΝ (δες εδώ)
27/11/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η/ ΕΓΚΛΙΣΕΙΣ (δες εδώ)
20/11/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η /Εισαγωγικά κείμενα 1-2 (δες εδώ)
4/12/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η / ΑΧΩΡΙΣΤΑ ΜΟΡΙΑ (δες εδώ)
22/10/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η/ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ (δες εδώ)
11/10/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η/ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ (δες εδώ)
25/9/24 -
Θυμάμαι από τη ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ-Τα μέρη του λόγου (δες εδώ)
25/10/24 -
ENOTHTA 1η: Εισαγωγικό κείμενο 4 / Τουριστικός οδηγός
16/9/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η (Τι θα μάθω)
16/9/24 -
ΥΛΗ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
20/5/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η/Εισαγωγικά κείμενα (δες εδώ)
17/1/25 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η (Τι θα μάθω)
4/12/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η/ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ/ [δες εδώ]
14/11/24 -
ENOTHTA 1η-Εισαγωγικό κείμενο 1 (δες εδώ)
19/9/24 -
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η /ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (δες εδώ)
29/11/24 -
ΟΞΥΜΩΡΟ ΣΧΗΜΑ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η/ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ (ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ)
12/1/25 -
ΕΡΓΑΣΙΑ (δες εδώ)
24/1/24 -
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ- ΕΝΟΤΗΤΑ 4
30/3/22 -
ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΙΞΗΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η: Οι βαθμοί των επιθέτων και επιρρημάτων (πάτα εδώ)
ENOTHTA 4: ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 3 (δες εδώ)
ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ και ΕΡΓΑΣΙΑ
- Να διαβάσεις το κείμενο 3. Βρες την ερμηνεία των άγνωστων λέξεων με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού λεξικού της Πύλης που βρίσκεται πιο κάτω
- Να γράψεις σε μια παράγραφο πώς φαντάζεσαι ότι θα ήταν η ζωή σου αν δεν γνώριζες να διαβάζεις και να γράφεις και αν δεν πήγαινες στο σχολείο. (Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και χιουμοριστικό ύφος στο κείμενό σου-Δες γι' αυτόν τον λόγο το κείμενο 6, σελ. 65)
- Μπες στην ενότητα και διάβασε το άρθρο για το βιβλίο''Μορφωμένη'' για να δεις πώς η λαχτάρα της μόρφωσης μπορεί να γίνει διαβατήριο για τη ζωή. Απάντησε στο τετράδιό σου στις ερωτήσεις 2,3,4 που βρίσκονται στο τέλος του άρθρου.
- Δες το βίντεο και συζήτησε για τη σημασία της εκπαίδευσης στον κόσμο μας. https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=8536449269801881&id=100003106777604&rdid=nVgZvmhmTwQo5aKG
Διάβασε στο κείμενο ποια βήματα έγιναν για την μείωση του αναλφαβητισμού στον κόσμο και γιατί η βασική εκπαίδευση θεωρείται διαβατήριο για τη ζωή
Δες το βίντεο για την παιδική εργασία και τις αιτίες της
Προβληματίσου για το αν σχετίζεται η παιδική εργασία με τον αναλφαβητισμό
Αφού διαβάσεις το μαθητικό άρθρο, απάντησε στις ερωτήσεις στο τετράδιό σου ή σε έγγραφο word
ΕΡΓΑΣΙΕΣ
- Διάβασε το κείμενο και δοκίμασε να γράψεις την περίληψή του
- Ποιες αλλαγές πρέπει να γίνουν στο σχολείο και στην εκπαίδευση, σύμφωνα με τον συντάκτη του κειμένου;
- Ποιες αλλαγές από αυτές που αναφέρονται έχουν ήδη συντελεστεί;
ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (με ερωτήσεις)
Μπορείς να κατεβάσεις το αρχείο και να απαντήσεις σε αυτό τις ερωτήσεις
Διάβασε τις κριτικές για το συγκεκριμένο βιβλίο και γράψε τα δικά σου σχόλια. Σε πείθουν να διαβάσεις το βιβλίο;