Μάθημα : ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : G1238141

G1238141  -  ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΑΣΤΕΡΑΤΟΥ

Ενότητες - Έχουμε φωνή. Τη χρησιμοποιούμε; (δες εδώ)

Έχουμε φωνή. Τη χρησιμοποιούμε; (δες εδώ)

από 16/12/24 έως 22/1/25

                       

Σε αυτήν την ενότητα θα μας απασχολήσει το θέμα της φωνής μας και πώς τη χρησιμοποιούμε. Για να παρουσιάζουμε την άποψή μας και να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας; Ή απλώς για να συμφωνούμε με αυτούς που επιβάλλουν τη δική τους άποψη;

Μέσα από τις ιστορίες γυναικών που αγωνίστηκαν ενάντια στις διακρίσεις, θα διαπιστώσουμε ότι η φωνή είναι το πιο ειρηνικό μέσο αντίστασης σε αυταρχικούς ανθρώπους και εξουσίες.                                                                                                                                             

Στο βιβλίο της Στέλλας Κάσδαγλη "30 γυναίκες που άλλαξαν τον κόσμο και πώς μπορείς να τον αλλάξεις κι εσύ" διάβασε για σπουδαίες γυναίκες που άλλαξαν, με τη φωνή, τη δράση και τα όνειρά τους, τη ζωή των άλλων και προβληματίσου πώς μπορείς να τις μιμηθείς!

 

Έγγραφα
30 ΓΥΝΑΙΚΕΣ (α)
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ στο βιβλίο από τη συγγραφέα
  • Μαλάλα Γιουσαφζάι
Έγγραφα
30 ΓΥΝΑΙΚΕΣ (β)
Έγγραφα
30 ΓΥΝΑΙΚΕΣ (γ)
  • Έμελιν Πάνκχερστ
  • Ρόζα Παρκς
Σύνδεσμοι
Ιστότοπος της Στέλλας Κάσδαγλη

Διάβασε εδώ για τα βιβλία της Στέλλας Κάσδαγλη

Εργασίες
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ/ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΣΔΑΓΛΗ

Επίλεξε μια γυναίκα από το βιβλίο της Κάσδαγλη και διάβασε την ιστορία της. Στη συνέχεια ψάξε και άλλες πληροφορίες γι' αυτήν στο διαδίκτυο και γράψε μια εργασία αφιερωμένη στη ζωή και το έργο της (Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και φωτογραφικό υλικό).

Η εργασία πρέπει να περιλαμβάνει:

  1. βιογραφικά στοιχεία (όχι ολόκληρη τη βικιπαίδεια, αλλά αυτά που εσύ θεωρείς σημαντικά)
  2. για ποιο λόγο την επέλεξες
  3. την προσωπική σου άποψη για όσα σου έκαναν εντύπωση από τη ζωή και τη δράση της συγκεκριμένης γυναίκας.
  4. την άποψή σου για την ιστορία που έχει γράψει η κ. Κάσδαγλη για τη συγκεκριμένη γυναίκα.
Σύνδεσμοι
ΠΟΛΙΤΕΙΑ

Δες το βιβλίο "Μικρες σπουδαίες πράξεις ενάντια στις διακρίσεις"