Μάθημα : ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : G1238141
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ (πάτα εδώ)
24/5/25 -
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ (κλέφτικο δημοτικό τραγούδι)
21/5/25 -
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ (θεωρία)
21/5/25 -
Ιστορία στην Ποίηση
16/5/25 -
Μύθος στην ποίηση
12/5/25 -
ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ (δες εδώ)
8/5/25 -
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ
1/5/25 -
ΠΟΙΗΣΗ (δες εδώ)
10/4/25 -
ΔΙΔΩ ΣΩΤΗΡΙΟΥ: ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΧΩΜΑΤΑ (δες εδώ)
2/5/25 -
Τζον Μπόιν: Το αγόρι στην κορυφή του βουνού (φιλαναγνωσία/Β3)
7/2/25 -
ΔΙΗΓΗΜΑ: ΓΙΑΤΙ (ΜΑΓΚΛΗ) (δες εδώ)
24/1/25 -
Έχουμε φωνή. Τη χρησιμοποιούμε; (δες εδώ)
16/12/24 -
Άντον Τσέχοφ, Ένας αριθμός (διήγημα)
16/12/24 -
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΦΡΑΝΚ (δες εδώ)
25/11/24 -
ΑΛΚΗ ΖΕΗ / Η Κωνσταντίνα και οι αράχνες της (απόσπασμα σχολικού βιβλίου) [δες εδώ]
4/11/24 -
ΑΛΚΗ ΖΕΗ/Η Κωνσταντίνα και οι αράχνες της
15/2/24 -
Γνωριμία με την ΑΛΚΗ ΖΕΗ (δες εδώ)
16/10/24 -
ΑΛΚΗ ΖΕΗ / Η Κωνσταντίνα και οι αράχνες της (1ο κεφάλαιο)[δες εδώ]
18/10/24 -
ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ: Ε. Π. (δες εδώ)
19/9/24 -
Γνωριμία με τη ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ (δες εδώ)
12/9/24 -
ΥΛΗ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
19/5/25 -
Όταν έφυγαν τα αγάλματα /ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΑΡΛΑΣΗ /ΓΙΑ ΤΟ Β3(πάτα εδώ)
-
ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ/ Ο θησαυρός της Βαγίας
-
ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ/ Κόκκινη κλωστή δεμένη
-
ΑΛΚΗ ΖΕΗ/ Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου
-
Εργασία: Ανάγνωση λογοτεχνικού βιβλίου
-
ΔΙΗΓΗΜΑ: Η Άννα του Κλήδονα (του Διαμαντή Αξιώτη)
8/5/25 -
ΒΙΒΛΙΟ: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΦΩΤΙΑ (ΠΑΤΣΑΡΟΣ)
-
ΠΕΖΟΣ ΛΟΓΟΣ-ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ (δες εδώ)
9/11/22 -
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΟΣ/ ΘΑ ΣΕ ΣΩΣΩ Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ
18/3/24 -
ΑΝΑΓΝΩΣΗ EΦΗΒΙΚΟΥ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΟΣ/ ΩΔΗ...ΣΣΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΦΗΒΗΣ (δες εδώ)
-
ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΟΙΗΣΗ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ
16/5/23 -
ΑΝΤΟΥΑΝ ΕΞΥΠΕΡΥ: Ο μικρός πρίγκιπας (δες εδώ)
15/12/21 -
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ στα κείμενα του βιβλίου του μαθητή
-
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ (πάτα εδώ)
Έχουμε φωνή. Τη χρησιμοποιούμε; (δες εδώ)
Σε αυτήν την ενότητα θα μας απασχολήσει το θέμα της φωνής μας και πώς τη χρησιμοποιούμε. Για να παρουσιάζουμε την άποψή μας και να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας; Ή απλώς για να συμφωνούμε με αυτούς που επιβάλλουν τη δική τους άποψη;
Μέσα από τις ιστορίες γυναικών που αγωνίστηκαν ενάντια στις διακρίσεις, θα διαπιστώσουμε ότι η φωνή είναι το πιο ειρηνικό μέσο αντίστασης σε αυταρχικούς ανθρώπους και εξουσίες.
Στο βιβλίο της Στέλλας Κάσδαγλη "30 γυναίκες που άλλαξαν τον κόσμο και πώς μπορείς να τον αλλάξεις κι εσύ" διάβασε για σπουδαίες γυναίκες που άλλαξαν, με τη φωνή, τη δράση και τα όνειρά τους, τη ζωή των άλλων και προβληματίσου πώς μπορείς να τις μιμηθείς!
Επίλεξε μια γυναίκα από το βιβλίο της Κάσδαγλη και διάβασε την ιστορία της. Στη συνέχεια ψάξε και άλλες πληροφορίες γι' αυτήν στο διαδίκτυο και γράψε μια εργασία αφιερωμένη στη ζωή και το έργο της (Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και φωτογραφικό υλικό).
Η εργασία πρέπει να περιλαμβάνει:
- βιογραφικά στοιχεία (όχι ολόκληρη τη βικιπαίδεια, αλλά αυτά που εσύ θεωρείς σημαντικά)
- για ποιο λόγο την επέλεξες
- την προσωπική σου άποψη για όσα σου έκαναν εντύπωση από τη ζωή και τη δράση της συγκεκριμένης γυναίκας.
- την άποψή σου για την ιστορία που έχει γράψει η κ. Κάσδαγλη για τη συγκεκριμένη γυναίκα.