Μάθημα : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : G1230171
-
Θεματικές Ενότητες
-
καλή χρονιά!!
-
Canva, gamma presentations, clipchamp
-
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
-
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
-
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ
-
ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΕΙΔΗ ΕΡΕΥΝΑΣ : H ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
-
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ : υπόδειγμα : ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΩΦΕΛΙΜΗΣ ΖΩΗΣ ΚΟΜΕΝΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΩΝ ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΟΥΣΙΩΝ ΣΤΟ ΑΝΘΟΔΟΧΕΙΟ
-
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
-
ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΕΙΔΗ ΕΡΕΥΝΑΣ : ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ (ΣΥΣΧΕΤΙΚΗ ) ΕΡΕΥΝΑ
-
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΣΧΕΤΙΚΗ (ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ) ΕΡΕΥΝΑ
-
ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΕΙΔΗ ΕΡΕΥΝΑΣ : ΕΡΕΥΝΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ / ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
Τα κύρια είδη έρευνας : Μελέτη περίπτωσης (case study)
-
Έρευνα και πειραματισμός στις κοινωνικές επιστήμες
-
ΕΞΩΦΥΛΟ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ, ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ , ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ
-
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ
-
βιβλιογραφική αναζήτηση - καινούρια εργαλεία - AI
-
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΡΕΥΝΑ, ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ,
-
ερευνα αγορας τεχνολογικου προιοντος
-
Έρευνα - Εφαρμογές
-
Παραγωγή Ηλεκτρικού ρεύματος από την καύση του λιγνίτη
-
παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος σε ένα υδροηλεκτρικό εργοστάσιο
-
παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος με συνδυασμό υδραυλικής και αιιολικής ενέργειας
-
καλή χρονιά!!
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ
Η επιστημονική μέθοδος ότι είναι μία σειρά καλά καθορισμένων διαδικασιών που χρησιμοποιεί ο επιστήμονας στην προσπάθειά του να ανακαλύψει τα μυστικά της φύσης.
Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα των Φ.Ε, γιατί λειτουργεί ανεξάρτητα από τα άτομα που τη χρησιμοποιούν. Εφαρμόζεται παγκόσμια και βοηθάει τους επιστήμονες να απαλλαγούν, όσο αυτό είναι δυνατόν, από τις ανθρώπινες αδυναμίες τους και να είναι αντικειμενικοί στην αναζήτηση της γνώσης και της αλήθειας της φύσης.
Η επιστημονική μέθοδος δεν είναι δημιούργημα ενός ανθρώπου, αλλά αναπτύχθηκε από πολλούς ερευνητές κατά τη διάρκεια πολλών αιώνων. Ωστόσο καθιερώθηκε το 18 αιώνα με αποτέλεσμα την εκρηκτική ανάπτυξη της επιστήμης εφεξής.
- Όταν εφαρμόζουμε την επιστημονική μέθοδο, υπάρχουν μερικοί «χρυσοί» κανόνες που πρέπει να εφαρμόζονται. Στον πίνακα που ακολουθεί δίνονται τρεις από αυτούς. Να προσπαθήσετε να τους ανακαλύψετε κάνοντας τη σωστή αντιστοίχιση.
ΚΑΝΟΝΑΣ | ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ |
---|---|
1. Μόνο ένας παράγοντας πρέπει να εξετάζεται κάθε φορά και οι άλλοι να μένουν σταθεροί. | Α. Εάν τα αποτελέσματα δεν επαναλαμβάνονται, μπορεί να είναι τυχαία και συνεπώς να μην υποστηρίζουν την υπόθεση |
2. Πρέπει να χρησιμοποιείται σχετικά μεγάλος αριθμός οργανισμών ή κυττάρων κ.ά. | Β. Εάν εξετάζονται περισσότεροι παράγοντες, τότε δεν θα είναι εύκολο να συμπεράνουμε ποιος από όλους είναι υπεύθυνος για τα αποτελέσματα στα οποία καταλήξαμε. |
3. Θα πρέπει να παίρνουμε τα ίδια αποτελέσματα όποτε επαναλάβουμε το ίδιο πείραμα. | Γ. Εάν χρησιμοποιείται σχετικά μικρός αριθμός οργανισμών ή κυττάρων, ίσως τα συμπεράσματα να μην μπορούν να γενικευτούν. |

- Κάποιοι άνθρωποι υποστηρίζουν ότι οι αγελάδες μπορούν να παράγουν περισσότερο γάλα εάν βρίσκονται σε περιβάλλον όπου ακούν μουσική. Πώς μπορείτε να ελέγξετε αυτή την υπόθεση;
- Στη μέση ενός κήπου υπάρχει ένα μεγάλο πεύκο. Παρατηρούμε ότι, αν και στον υπόλοιπο κήπο έχουν φυτρώσει πολλές μαργαρίτες, δεν υπάρχει καμία κάτω από το πεύκο.
α. Να διατυπώσετε δύο υποθέσεις για να αιτιολογήσετε γιατί δεν υπάρχουν μαργαρίτες κάτω από το πεύκο.
β. Να επιλέξετε μία από τις δύο υποθέσεις και να κάνετε μία υπόθεση εργασίας (πρόβλεψη) η οποία θα μπορεί να ελεγχθεί με ένα πείραμα.
γ. Να περιγράψετε ένα πείραμα με το οποίο θα αποδεικνύεται ότι η υπόθεση είναι σωστή.