Μάθημα : Πληροφορική Α' Γυμνασίου
Κωδικός : G1168140
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
-
Ο προγραμματισμός στην πράξη - Το περιβάλλον του Scratch
-
1η Δραστηριότητα - Λαβύρινθος
-
2η Δραστηριότητα - Σχεδιασμός σκάλας
-
3η Δραστηριότητα - Αλλαγή ενδυμασίας
-
4η Δραστηριότητα - Απλά και ταυτόχρονα
-
5η Δραστηριότητα - Σχεδίαση ενός προσώπου
-
6η δραστηριότητα - Εκτόξευση
-
7η δραστηριότητα - Ζάρια
-
8η Δραστηριότητα- Δημιουργία κινούμενων γραμμάτων
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΥΠΟΣΕΛΙΔΑ ΕΙΚΟΝΑ WORDART
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΚΙΑΣΗ
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - 1. ΚΟΥΚΚΙΔΕΣ & ΑΡΙΘΜΗΣΗ
-
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
8η Δραστηριότητα- Δημιουργία κινούμενων γραμμάτων
Θα γράψετε το ονοματεπώνυμό σας με τα έτοιμα γράμματα από τη συλλογή του scratch και θα τα προγραμματίσετε το καθένα να κάνει μια κίνηση.
Παρακάτω υπάρχουν έτοιμοι οι κώδικες για διάφορες κινήσεις.
Έγγραφα
8η Δραστηριότητα.pdf