Μάθημα : Πληροφορική Α' Γυμνασίου
Κωδικός : G1168140
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
-
Ο προγραμματισμός στην πράξη - Το περιβάλλον του Scratch
-
1η Δραστηριότητα - Λαβύρινθος
-
2η Δραστηριότητα - Σχεδιασμός σκάλας
-
3η Δραστηριότητα - Αλλαγή ενδυμασίας
-
4η Δραστηριότητα - Απλά και ταυτόχρονα
-
5η Δραστηριότητα - Σχεδίαση ενός προσώπου
-
6η δραστηριότητα - Εκτόξευση
-
7η δραστηριότητα - Ζάρια
-
8η Δραστηριότητα- Δημιουργία κινούμενων γραμμάτων
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΥΠΟΣΕΛΙΔΑ ΕΙΚΟΝΑ WORDART
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΚΙΑΣΗ
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - 1. ΚΟΥΚΚΙΔΕΣ & ΑΡΙΘΜΗΣΗ
-
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ
Κατεβάστε το αρχείο "AYTOMATA ΣΧΗΜΑΤΑ.pdf" στο φάκελο του τμήματος σας.
Ακολουθώντας τις αντίστοιχες οδηγίες που σας δίνω, θα το μορφοποιήσετε και θα το αποθηκεύσετε
Σύνδεσμοι
Εικόνα, Αυτόματα Σχήματα, WordArt Έγγραφα
ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ.pdf