Μάθημα : Πληροφορική Α' Γυμνασίου
Κωδικός : G1168140
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
-
Ο προγραμματισμός στην πράξη - Το περιβάλλον του Scratch
-
1η Δραστηριότητα - Λαβύρινθος
-
2η Δραστηριότητα - Σχεδιασμός σκάλας
-
3η Δραστηριότητα - Αλλαγή ενδυμασίας
-
4η Δραστηριότητα - Απλά και ταυτόχρονα
-
5η Δραστηριότητα - Σχεδίαση ενός προσώπου
-
6η δραστηριότητα - Εκτόξευση
-
7η δραστηριότητα - Ζάρια
-
8η Δραστηριότητα- Δημιουργία κινούμενων γραμμάτων
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΥΠΟΣΕΛΙΔΑ ΕΙΚΟΝΑ WORDART
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΚΙΑΣΗ
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - 1. ΚΟΥΚΚΙΔΕΣ & ΑΡΙΘΜΗΣΗ
-
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - 1. ΚΟΥΚΚΙΔΕΣ & ΑΡΙΘΜΗΣΗ
Σας επισυνάπτω τις οδηγίες "Το Υλικό Μέρος του Υπολογιστή.pdf" για να τις αποθηκεύσετε στον φάκελό σας και ανοίγοντας την εφαρμογή Ms Word, να πληκτρολογήσετε και να μορφοποιήσετε το κείμενο σύμφωνα με το παραπάνω έγγραφο.
Σύνδεσμοι
Μορφοποίηση Κειμένου