Μάθημα : Πληροφορική Α' Γυμνασίου
Κωδικός : G1168140
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
-
Ο προγραμματισμός στην πράξη - Το περιβάλλον του Scratch
-
1η Δραστηριότητα - Λαβύρινθος
-
2η Δραστηριότητα - Σχεδιασμός σκάλας
-
3η Δραστηριότητα - Αλλαγή ενδυμασίας
-
4η Δραστηριότητα - Απλά και ταυτόχρονα
-
5η Δραστηριότητα - Σχεδίαση ενός προσώπου
-
6η δραστηριότητα - Εκτόξευση
-
7η δραστηριότητα - Ζάρια
-
8η Δραστηριότητα- Δημιουργία κινούμενων γραμμάτων
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΥΠΟΣΕΛΙΔΑ ΕΙΚΟΝΑ WORDART
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΚΙΑΣΗ
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - 1. ΚΟΥΚΚΙΔΕΣ & ΑΡΙΘΜΗΣΗ
-
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
5η Δραστηριότητα - Σχεδίαση ενός προσώπου
Σε αυτή τη δραστηριότητα θα μάθετε να δουλεύετε συνδυαστικά με τις εντολές πένας - σχεδίασης και τις εντολές κίνησης
Για να εμφανίσετε το πακέτο εντολών της πένας κάντε κλικ στο εικονίδιο Προσθήκη επέκτασης και στη συνέχεια επιλέξτε την Επέκταση Πένα. Θα παρατηρήσετε οτι προστέθηκε μια καινούρια κατηγορία εντολών με όνομα Πένα.
Οι εντολές της πένας:
Καθάρισε όλα: Καθαρίζει τη σκηνή διαγράφοντας ότι έχουμε σχεδιάσει
Κατέβασε πένα: Αφήνει το ίχνος της στην επιφάνεια εργασίας - Γράφει
Σήκωσε πένα: Δεν αφήνει το ίχνος της στην επιφάνεια εργασίας - Δε γράφει
Όρισε μέγεθος πένας σε: Αλλάζει το πάχος της γραμμής
Όρισε το χρώμα της πένας σε: Αλλάζει το χρώμα της γραμμής