Μάθημα : Πληροφορική Α' Γυμνασίου
Κωδικός : G1168140
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
-
Ο προγραμματισμός στην πράξη - Το περιβάλλον του Scratch
-
1η Δραστηριότητα - Λαβύρινθος
-
2η Δραστηριότητα - Σχεδιασμός σκάλας
-
3η Δραστηριότητα - Αλλαγή ενδυμασίας
-
4η Δραστηριότητα - Απλά και ταυτόχρονα
-
5η Δραστηριότητα - Σχεδίαση ενός προσώπου
-
6η δραστηριότητα - Εκτόξευση
-
7η δραστηριότητα - Ζάρια
-
8η Δραστηριότητα- Δημιουργία κινούμενων γραμμάτων
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΥΠΟΣΕΛΙΔΑ ΕΙΚΟΝΑ WORDART
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΚΙΑΣΗ
-
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ - 1. ΚΟΥΚΚΙΔΕΣ & ΑΡΙΘΜΗΣΗ
-
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
4η Δραστηριότητα - Απλά και ταυτόχρονα
Στη δραστηριότητα αυτή θα στήσετε ένα σκηνικό με πολλά αντικείμενα, τα οποία θα προγραμματίσετε να κάνουν διαφορετικά πράγματα ταυτόχρονα.
Έγγραφα
4η Δραστηριότητα