Μάθημα : Πληροφορική Γ γυμνασίου
Κωδικός : EL891119
-
Θεματικές Ενότητες
-
7.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
-
Προγραμματισμός με Arduino
-
Tinkercad
-
10. Εντολές επιλογής
-
8.ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ-ΚΙΝΗΣΗΣ
-
1. Βασικές έννοιες αλγορίθμων
-
To βιβλίο του μαθήματος σε scratch
-
2. Tο προγραμματιστικό περιβάλλον του scratch
-
3. Το περιβάλλον εργασίας του scratch 3
-
4. ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΤΟ SCRATCH
-
5.Παλέτα Τελεστές Αριθμητικές Πράξεις - Τύποι Δεδομένων
-
6.ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΧΡΗΣΤΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ
-
11. ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΝΕΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
-
Ενα ταξίδι
-
7.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
2. Tο προγραμματιστικό περιβάλλον του scratch
Για να δείτε τους πόρους της ενότητας κάντε κλικ στον τίτλο της ενότητας.
Το προγραμματιστικό περιβάλλον που χρησιμοποιούμε στο μάθημα είναι το περιβάλλον του scratch. Για να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό στην κοινότητα του Scratch μπορείτε να εγγραφείτε από την επιλογή Εγγραφή στο scratch πατώντας εδώ Για να εγγραφείτε θα χρειαστεί ένας λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Προσοχή στη διαχείριση των προσωπικών κωδικών!! Εναλλακτικά μπορείτε να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε το πρόγραμμα στον υπολογιστή σας πατώντας εδώ.
Μπορείτε να πλοηγηθείτε στους παρακάτω συνδέσμους για να θυμηθούμε τα παλιά!!!
Συλλογή έργων που έχουμε κάνει στο μάθημα
Για αυτούς που θέλουν κάτι περισσότερο
https://scratch.mit.edu/projects/216802656/fullscreen/
Στη συνέχεια υλοποιήστε την παρακάτω εργασία κάνοντας κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο σύνδεσμο Εργασία 2
Δημιουργία λογαριασμού στην εκπαιδευτική κοινότητα του scratch
Οδηγίες
Βήμα 1: Μεταβείτε στην εκπαιδευτική κοινότητα του scratch πληκτρολογώντας τη διεύθυνση https://www.scratch.mit.edu
Βήμα 2: Επιλέξτε το Εγγραφή στο Scratch και δημιουργήστε λογαριασμό
Βήμα3 : Στείλτε το όνομα χρήστη σας και το σύνδεσμο του λογαριασμού σας που θα είναι της μορφής https://scratch.mit.edu/users/chionia_kalota/
Καλή Επιτυχία!!