Μάθημα : Πληροφορική Γ γυμνασίου

Κωδικός : EL891119

  -  ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΛΩΤΑ

Ενότητες - 2. Tο προγραμματιστικό περιβάλλον του scratch

2. Tο προγραμματιστικό περιβάλλον του scratch

Για να δείτε τους πόρους της ενότητας κάντε κλικ στον τίτλο της ενότητας.

 

Το προγραμματιστικό περιβάλλον που χρησιμοποιούμε στο μάθημα είναι  το περιβάλλον του scratch. Για να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό στην κοινότητα του Scratch μπορείτε να εγγραφείτε  από την επιλογή Εγγραφή στο scratch  πατώντας  εδώ  Για να εγγραφείτε θα χρειαστεί ένας λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Προσοχή στη διαχείριση των προσωπικών κωδικών!! Εναλλακτικά μπορείτε να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε το πρόγραμμα στον υπολογιστή σας πατώντας εδώ.

Μπορείτε να πλοηγηθείτε στους παρακάτω συνδέσμους για να θυμηθούμε τα παλιά!!! 

Συλλογή έργων που έχουμε κάνει στο μάθημα

Πηγή έμπνευσης

Για αυτούς που θέλουν κάτι περισσότερο

Διαγωνισμός στο scratch 

https://scratch.mit.edu/projects/216802656/fullscreen/

Στη συνέχεια υλοποιήστε την παρακάτω εργασία κάνοντας κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο σύνδεσμο Εργασία 2

Εργασίες
Εργασία 2

Δημιουργία λογαριασμού στην εκπαιδευτική κοινότητα του scratch 

Οδηγίες 

Βήμα 1: Μεταβείτε στην εκπαιδευτική κοινότητα του scratch   πληκτρολογώντας τη διεύθυνση  https://www.scratch.mit.edu

Βήμα 2: Επιλέξτε το Εγγραφή στο Scratch και δημιουργήστε λογαριασμό 

Βήμα3 : Στείλτε το όνομα χρήστη σας και το σύνδεσμο του λογαριασμού σας που θα είναι της μορφής  https://scratch.mit.edu/users/chionia_kalota/

Καλή Επιτυχία!!