Μάθημα : Πληροφορική Γ γυμνασίου
Κωδικός : EL891119
-
Θεματικές Ενότητες
-
7.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
-
Προγραμματισμός με Arduino
-
Tinkercad
-
10. Εντολές επιλογής
-
8.ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ-ΚΙΝΗΣΗΣ
-
1. Βασικές έννοιες αλγορίθμων
-
To βιβλίο του μαθήματος σε scratch
-
2. Tο προγραμματιστικό περιβάλλον του scratch
-
3. Το περιβάλλον εργασίας του scratch 3
-
4. ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΤΟ SCRATCH
-
5.Παλέτα Τελεστές Αριθμητικές Πράξεις - Τύποι Δεδομένων
-
6.ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΧΡΗΣΤΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ
-
11. ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΝΕΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
-
Ενα ταξίδι
-
7.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
7.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
Η άσκηση του δεινόσαυρου είναι εδώ https://scratch.mit.edu/projects/766763456/
Ακολουθήστε τις οδηγίες του επισυναπτόμενου φύλλου εργασίας και δημιουργήστε μια αριθμομηχανη
Κάντε κοινή χρήση του έργου σας και προσθέστε το στη συλλογή Συλλογή έργων 2020_2021
Αποστείλετε το σύνδεσμο του έργου σας
Ακολουθήστε τις οδηγίες του επισυναπτόμενου φύλλου εργασίας και οργανώστε ένα ταξίδι στη Ρόδο ή όπου εσεις θέλετε!!
Αποστείλετε το σύνδεσμο του έργου σας