Μάθημα : Πληροφορική Γ γυμνασίου

Κωδικός : EL891119

  -  ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΛΩΤΑ

Ενότητες - 6.ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΧΡΗΣΤΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ

6.ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΧΡΗΣΤΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ

Στην παλέτα “ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ” υπάρχει η εντολή-μπλοκ “ρώτησε ... και περίμενε”.
Πρόκειται για εντολή εισόδου. Εμφανίζει το μήνυμα του πλαισίου (Πως σε λένε;) προτρέποντας το χρήστη να εισάγει δεδομένα και αναμένει. Κατά την εκτέλεση εμφανίζεται ένα πλαίσιο εισόδου που αναμένει για την εισαγωγή δεδομένων από τον χρήστη. Μόλις ο χρήστης εισάγει δεδομένα και πατήσει είτε το τικ είτε το enter, το σενάριο συνεχίζει στην επόμενη εντολή. Βρίσκεται στην παλέτα “Αισθητήρες”. Τη χρησιμοποιούμε για να εκμεταλλευτούμε τα δεδομένα που έδωσε ο χρήστης στο πλαίσιο εισόδου. Ουσιαστικά πρόκειται για μία θέση στη μνήμη (για μία μεταβλητή), όπου έχει αποθηκευτεί η τιμή που έθεσε ο χρήστης.

 

Εργασίες
Εργασία με εντολές εισόδου

Ακολούθώντας τις οδηγίες του φύλλου εργασίας της ενότητας υλοποιήστε τις δραστηρίότητες 3 και 4

Στη συνέχεια αποστείλετε το σύνδεσμο των έργων σας στο Scrtach