Μάθημα : Πληροφορική Ε-ΣΤ τάξη
Κωδικός : 9450091118
-
Θεματικές Ενότητες
-
Δημιουργώ με τον κειμενογράφο με διαδικτυακά συνεργατικά εργαλεία
-
Δημιουργώ και εκφράζομαι με παρουσιάσεις και πολυμέσα με διαδικτυακά συνεργατικά εργαλεία
-
Λύνω προβλήματα με Υπολογιστικά Φύλλα
-
Προγραμματίζω με το Scratch
-
Προγραμματίζω στον υπολογιστή
-
Γνωρίζω το Διαδίκτυο-Επικοινωνώ και συνεργάζομαι
-
Γνωρίζω το Διαδίκτυο - Αντίστροφη αναζήτηση εικόνων
-
Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό
-
Scratch 1
-
Scratch 2
-
Scratch 3
-
Δημιουργώ με τον κειμενογράφο με διαδικτυακά συνεργατικά εργαλεία
Προγραμματίζω στον υπολογιστή
Διάρκεια: 4 διδακτικές ώρες (4 εβδομάδες)
Όλοι οι σύνδεσμοι σε αυτήν την ενότητα είναι προσβάσιμοι και από κινητό
Οδηγίες Χρήσης του περιβάλλοντος code.org:
- Στη κορυφή της σελίδας σας εμφανίζει τη πορεία σας στη ενότητα που κάνετε. Για παράδειγμα η παρακάτω εικόνα δείχνει ότι:
- είμαι στην 4η πίστα
- την 1η την έχω κάνει σωστά
- την 2η λάθος
- την 3η καθόλου
- Τις περισσότερες φορές μία πίστα την έχω κάνει λάθος γιατί έχω χρησιμοποιήσει περισσότερα μπλοκ από ότι πρέπει. Αυτό φαίνεται στη μωβ περιοχή ακριβώς πάνω από τα μπλοκ. Για παράδειγμα η παρακάτω εικόνα μου δείχνει ότι
- έχω χρησιμοποιήσεις 1 μπλοκ
- πρέπει να χρησιμοποιήσω 6
Εβδομάδα 1η - Δομή ακολουθίας
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση με την δομή ακολουθίας, στην οποία όλα τα μπλοκ εντολών εκτελούνται και εκτελούνται με τη σειρά που τα βλέπουμε.
Εβδομάδα 2η - Δομή Επανάληψης
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση με την δομή επανάληψης, στην οποία μπορούμε να επαναλάβουμε την εκτέλεση συγκεκριμένων εντολών.
Εβδομάδα 3η - Συνθήκες
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση με την δομή επιλογής (συνθήκες), στην οποία οι εντολές δεν εκτελούνται πάντα, αλλά υπό προϋποθέσεις.
Εβδομάδα 4η - Προγραμματισμός Γεγονότων (αντικειμενοστραφής προγραμματισμός)
Κάντε τουλάχιστον 2 από τους 4 παρακάτω συνδέσμους (όποιους θέλετε)
- Δημιουργία παιχνιδιού αναπηδήσεων (κάντε από 1 ως 9. Στη 10 φτιάξτε το δικό σας παιχνίδι)
- Δημιουργία παιχνιδιού Φλάπυ (κάντε από 1 ως 9. Στη 10 φτιάξτε το δικό σας παιχνίδι)
- Δημιουργία σεναρίου (κάντε από 1 ως 5. Μην κάνετε την 6)
- Δημιουργία παιχνιδιού (κάντε από 1 ως 6 και μετά στην 7 φτιάξτε το δικό σας παιχνίδι)