Μάθημα : ΓΑΛΛΙΚΑ Ε'
Κωδικός : 9350005153
-
Θεματικές Ενότητες
-
combinaisons des voyelles et voyelles nasales en français
-
Unité 1 "Bonjour Ulysse!"
-
Unité 2 ''Un, deux, trois, Hugo a un joli chat!''
-
Les animaux
-
Unité 3 « Pénélope: Qu’est-ce qu’il y a dans le sac à dos ? »
5/5/20 -
unité 3 « Pénélope qu'est-ce qu' il y a dans le sac à dos?» - Les adjectifs de couleur
-
unité 4 « Nathan aime les croissants ! » - LES NOMS DES ALIMENTS
30/3/20 -
unité 4 « Nathan aime les croissants ! » - Exprimer ses goûts
2/4/20 -
unité 4 « Nathan aime les croissants ! » - civilisation la gastronomie française
6/4/20 -
Unité3 "Pénélope: qu'est-ce qu' il y a dans le sac à dos?" -Les articles
19/5/20 -
unité 3 "Pénélope, qu'est-ce qu' il y a dans le sac à dos?" Le lexique de la classe
8/5/20 -
Unité 3 "Pénélope, qu'est-ce qu'il y a dans le sac àdos?"/Qu’est- ce qu’il y a dans une « autre » classe ?
15/5/20 -
'' Tu prépares Noel! ''
-
Bonne Année!
-
Unité 3 "Pénélope, qu'est-ce qu'il y a dans le sac à dos?"/ Les articles partitifs
22/5/20 -
Unité 3 "Pénélope, qu'est-ce qu'il y a dans le sac à dos?"/ Les activités (les loisirs)
26/5/20 -
La famille
-
Unité 3 "Pénélope, qu'est-ce qu'il y a dans le sac àdos?"/ Les activités (loisirs) / les sports
29/5/20 -
Les adjectifs possessifs
-
Les moments de la journée et les repas
-
la chandeleur
-
Le portrait physique et moral
-
Le carnaval
-
La révolution de Grèce 1821
-
Julien, quel est ton emploi du temps?
-
POISSON D' AVRIL
30/3/20 -
Les verbes vouloir et pouvoir
-
La maison
-
Les chiffres et les nombres
-
Pâques en France
9/4/20 -
Pâques-Les couleurs
15/4/20 -
La Fête du Travail ou la Fête du Muguet
-
combinaison des voyelles et voyelles nasales en français
-
La Fête de mère
12/5/20
-
combinaisons des voyelles et voyelles nasales en français
La Fête de mère
Mε την ευκαιρία της γιορτής της μητέρας στις 10 Μαΐου θα ήταν ωραίο να ξέρεις να πεις χρόνια πολλά στη μανούλα: Bonne fête maman ή Joyeuse fête maman
Σε προηγούμενα μαθήματα έμαθες σχετικό λεξιλόγιο με τα αντικείμενα που έχει μια κασετίνα, μια σχολική τσάντα, μια τάξη. Επίσης έμαθες τα επίθετα που δηλώνουν χρώμα και πως τα χρησιμοποιούμε ( μπαίνουν μετά το ουσιαστικό και συμφωνούν κατά γένος και αριθμό με αυτό)
Τώρα όλα αυτά μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις πατώντας πάνω στις ασκήσεις.
Είχαμε αφήσει στη μέση, όμως, τη γνωριμία μας με τους μεγάλους Γάλλους ζωγράφους της εποχής του 19ου-20 ου αιώνα.Τη συνεχίζουμε ,λοιπόν:
Pierre Auguste Renoir
O Πιέρ Ωγκύστ Ρενουάρ (1841 - 1919) Γάλλος ζωγράφος, από τις ηγετικές μορφές του ιμπρεσιονισμού.
Ο χορός του Moulin de la Galette,1876, Μουσείο Ορσέ, Παρίσι
Η κούνια, 1876, Μουσείο Ορσέ, Παρίσι
Γκρενουγιέρ,1869,Εθνικό Μουσείο Καλών Τεχνών της Σουηδίας
Κορίτσια στο πιάνο,1892,Μουσείο Ορσέ, Παρίσι
Οι δύο αδελφές (Στην ταράτσα) ,1881, Art Institute, Σικάγο
Paul Gauguin
Ο Πωλ Γκωγκέν (1848-1903) ήταν σημαντικός Γάλλος ζωγράφος, εκπρόσωπος του ρεύματος του μεταϊμπρεσιονισμού και έντονα πειραματικός καλλιτέχνης που επηρέασε τα ρεύματα της μοντέρνας τέχνης. Θεωρείται σήμερα ένας από τους μείζονες ζωγράφους όλων των εποχών.
Η σιέστα, 1894, The Metropolitan Museum of Art
Αυτοπροσωπογραφία με φωτοστέφανο,1889,
National Gallery of Art, Washington DC
Χορός των κοριτσιών της Βρετάνης, 1888
Ουάσινγκτον, National Gallery of Art
Ταϊτινές γυναίκες στην παραλία, 1897, Μουσείο Ορσέ(Orsay)
Οι πλύστρες,1888, MoMA The Museum of Modern Art
Henri Marie Raymond de Toulouse-Lautrec –Monfa
O Ανρί ντε Τουλούζ-Λωτρέκ (1864-1901)ήταν Γάλλος, Ζωγράφος, χαράκτης, εικονογράφος και σχεδιαστής,
Σημαντικός καλλιτέχνης του μετα-ιμπρεσιονισμού , επίσημος εικονογράφος της νυχτερινής ζωής της εποχής Μπελ Επόκ (belle epoque) – στα καμπαρέ του Παρισιού.
Επιλογή έργων
Πίνακες
Η πλύστρα, 1887,Μουσείο Ορσέ
Χορός στο Moulin de la Galette,1889, Σικάγο, Art Institute
Χορός στο Moulin Rouge, 1890,
Λιθογραφία
La troupe de Mlle Eglantine, 1896
Αφίσες
Moulin Rouge-La Goulu
La Gitane Chat Noir
Henri Matisse
Ανρί Ματίς, ένας ζωγράφος του χρώματος
Ο Ανρί Ματίς (1869 – 1954) ήταν ένας από τους σημαντικότερους Γάλλους ζωγράφους του 20ου αιώνα. Θεωρείται ιδρυτής του καλλιτεχνικού κινήματος του φωβισμού καθώς και μία από τις σημαντικότερες μορφές της μοντέρνας τέχνης.
Αρμονία σε κόκκινο, 1908, Royal Academy of Arts, Ερμιτάζ
Πολυτέλεια, ηρεμία και ευχαρίστηση,1904,
Ο χορός, Ερμιτάζ
Πράσινη λωρίδα,1905, Εθνικό Μουσείο Τέχνης της Δανίας
Χρυσόψαρα, 1912, The Pushkin State Museum of
Το Μάθημα της Μουσικής, 1917,
Κολλάζ
Μπλε Γυμνό (II), 1952,Centre Pompidou
Ο Παπαγάλος και η Γοργόνα, 1952,Fine Arts, Mόσχα
Για να ξεκουραστείς σου προτείνω να δεις μια εξαιρετική ταινία που περιγράφει τη «μαγεία» και την διάθεση για παιχνίδι που μόνο ένα παιδί μπορεί να χαρακτηρίζει…
Πάτησε πάνω στην εικόνα για να δεις την ταινία.
Le Ballon Rouge (1956)
Το Κόκκινο Μπαλόνι
Ένα μικρό αγόρι βρίσκει δεμένο σ `ένα στύλο, στους δρόμους του Παρισιού του `50, ένα κόκκινο μπαλόνι. Το παίρνει μαζί του κι από εκείνη τη στιγμή κι έπειτα το μπαλόνι ακολουθεί το αγόρι παντού. Κάτι που προκαλεί τον φθόνο των άλλων αγοριών που παίζουν στους δρόμους.
Το Κόκκινο Μπαλόνι είναι μια μαγική ιστορία για τη φιλία ανάμεσα σε ένα μικρό αγόρι και ένα μπαλόνι, με φόντο το Παρίσι της δεκαετίας του `50. Σκηνοθετήθηκε το 1956 από τον Αλμπέρ Λαμορίς. Την ίδια χρονιά κέρδισε το Χρυσό Φοίνικα στο φεστιβάλ των Κανών (για ταινία μικρού μήκους) και έναν χρόνο αργότερα το βραβείο Όσκαρ καλύτερου σεναρίου. Μια ταινία (χωρίς διαλόγους) για την παιδική αθωότητα. Μια ταινία για το παιχνίδι και τη «μαγεία» που δεν μπορούν να κατανοήσουν οι ενήλικοι. Αλλά επίσης και για το πόσο εγωιστικά και μοχθηρά μπορούν να γίνουν τα παιδιά όταν δεν μπορούν να αποκτήσουν αυτό που θέλουν· πολύ απλά μετά θέλουν να το καταστρέψουν. Εκτός από την αναγνώριση και την εξαιρετική υποδοχή που έτυχε η ταινία από τους κριτικούς, είχε και εξαιρετική εμπορική πορεία όπου κι αν προβλήθηκε. Είναι μια ταινία που έχουν λατρέψει πολλές γενιές παιδιών (και ενηλίκων) σε ολόκληρο τον κόσμο με πρωτοποριακά οπτικά εφέ για την εποχή του.