Μάθημα : Πληροφορική - ΤΠΕ Δημοτικού Σχολείου Μακρυχωρίου
Κωδικός : 9310226103
-
Θεματικές Ενότητες
-
Πασχαλινές ευχές!
-
A-Β Δημοτικού
-
Ευελικτη Ζώνη
-
Γ -Δ Δημοτικού
-
Ε-ΣΤ Δημοτικού
-
Παρουσιάζω τον αγαπημένο μου τουριστικό προορισμό με το Powerpoint
-
Χρήση του προγράμματος αποστολής και λήψης email-Webmail
-
Μαθαίνω τις έννοιες Υλικό και Λογισμικό
-
Εργονομία
-
Εισαγωγή στον Κειμενογράφο (Word)
-
Quiz για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
-
Από τι αποτελείται ένας Υπολογιστής
-
Ας παίξουμε όλοι μαζί!
-
Δημιουργώ και στέλνω την δική μου Πασχαλινή Κάρτα με το Word.(Θα χαρώ να ανταλλάξουμε στο email χειροποίητες Πασχαλινές κάρτες)
-
Online Μαθήματα
-
Prtscn Λήψη στιγμιότυπου οθόνης
-
Μαθαίνω να προγραμματίζω με Scratch
-
Μαθαίνω τα βασικά στον προγραμματισμό με Scratch
-
Email- Μαθαίνω να χρησιμοποιώ το Gmail
-
Quiz Γνώσεων
-
Δημιουργώ σταυρόλεξο
-
Δημιουργώ την δική μου αφίσα
-
Ποντικομούρης
-
Πασχαλινές ευχές!
Μαθαίνω να προγραμματίζω με Scratch
Σε αυτήν την ενότητα οι μαθητές θα γνωρίσουν το Περιβάλλον του Scratch και θα μάθουν να προγραμματίζουν.
Επεξεργαστής Έργων Scratch 2.0 χωρίς σύνδεση
Το Scratch είναι μια καινούργια γλώσσα προγραμματισμού στην οποία δε χρειάζεται να πληκτρολογήσεις ούτε μια γραμμή κώδικα για να γράψεις ένα πρόγραμμα. Σχεδιάστηκε για να είναι διασκεδαστικό, εκπαιδευτικό και εύκολο στη διδασκαλία του προγραμματισμού. Έχει εργαλεία για τη δημιουργία αλληλεπιδραστικών ιστοριών, παιχνιδιών, προσομοιώσεων, παρουσιάσεων, κινούμενης εικόνας και πολλών άλλων προγραμμάτων.
Το Scratch έχει αναπτυχθεί από μια μικρή ομάδα ερευνητών στο MIT Media Lab. Αποτελείται από ένα γραφικό προγραμματιστικό περιβάλλον στο οποίο οι μαθητές ενώνουν έτοιμες εντολές, σαν κομμάτια από παζλ, για να δημιουργήσουν προγράμματα.
Τα οφέλη για τους μαθητές είναι πάρα πολλά. Δουλεύοντας με το Scratch τα παιδιά:
- κατανοούν τις βασικές έννοιες και δομές του προγραμματισμού
- μαθαίνουν να επιλέγουν, να δημιουργούν και να διαχειρίζονται πολλούς τύπους πολυμεσικού υλικού όπως κείμενο, εικόνες, animation και ήχο.
- αναγνωρίζουν και επιλύουν προβλήματα
- εμπλέκονται σε απροσδόκητες καταστάσεις που απαιτούν καινοτόμες λύσεις
- αναπτύσσουν κριτική σκέψη
- αναπτύσσουν επικοινωνιακές και συνεργατικές ικανότητες μέσω της online κοινότητας που διαθέτει
- σκέφτονται, σχεδιάζουν και εκφράζονται με δημιουργικό τρόπο
Το Scratch 2.0 αποτελεί την πλέον δημοφιλή γλώσσα για τη διδασκαλία του προγραμματισμού στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο.
Κατεβάστε τις παρακάτω δραστηριότητες για το Scratch 2.0:
- Ας κάνουμε μια γάτα να περπατάει στο Scratch 2.0
- Η γάτα και το ποντίκι
- Φτιάξε ένα απλό παιχνίδι
- Ας κάνουμε μια γάτα να χορεύει!
- Αγώνες αυτοκινήτου – Παιχνίδι για 2 παίκτες
- Η γάτα συζητά με το ποντίκι
- Παιχνίδι ερωτήσεων!
- Αριθμομηχανή
- Σχεδίαση γεωμετρικών σχημάτων
- Λαβύρινθος
- Παιχνίδι Bounce Ball
- Λίστες στο Scratch 2.0
- Ταξινόμηση Λίστας
- Παιχνίδι Κρεμάλα
- Διαδικασίες
- Lego® WeDo – Αεροπλάνο
- Lego® WeDo – Πεινασμένος Κροκόδειλος