Μάθημα : Τ.Π.Ε. Ε'-Στ' τάξη - Προγραμματισμός - Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Κωδικός : 9270385103

9270163086001  -  ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΙΑΤΑΣ

Ενότητες - Η ώρα του κώδικα

Η ώρα του κώδικα

Η ώρα του κώδικα

Σε αυτό το μάθημα θα παίξετε ένα παιχνίδι που θα σας βάλει στη λογική του προγραμματιστή και που μοιάζει λίγο με το Scratch που κάναμε στο εργαστήριο πληροφορικής.

Σε αυτό το παιχνίδι σκοπός είναι να φτιάξετε ένα πρόγραμμα, δηλαδή μια σειρά από εντολές, τις οποίες θα εκτελέση το Angry Bird  για να πιάσει το γουρούνι. 

Κάντε κλικ στον σύνδεσμο που ακολουθεί.

Συμβουλή: όταν χρησιμοποιείτε την εντολή "Στρίψε" δεν περπατάει απλά στρίβει.

https://studio.code.org/hoc/1 

Σε όσους φανεί εύκολο μπορείτε να δοκιμάσετε και το παρακάτω...

https://studio.code.org/s/dance-2019/stage/1/puzzle/1