Μάθημα : E' και ΣΤ' Τάξη - Υπολογιστικά φύλλα
Κωδικός : 9200081106
-
Θεματικές Ενότητες
Αποθήκευση
Κάθε βιβλίο εργασίας που δημιουργήθηκε στο Excel/Calc, πρέπει να αποθηκευτεί. Με την αποθήκευση μπορούμε να φυλάξουμε το αρχείο ώστε να το ξαναχρησιμοποιήσουμε κάποια άλλη φορά ή να το μεταφέρουμε σε άλλον υπολογιστή.
Την πρώτη φορά που αποθηκεύετε ένα βιβλίο εργασίας, το Excel θα σας ζητήσει να ορίσετε:
- πού (σε ποιον φάκελο) θα αποθηκεύσετε το βιβλίο και
- ποιο όνομα θα του δώσετε.
Μετά την πρώτη αποθήκευση, τυχόν πρόσθετες αλλαγές που γίνουν στο κείμενο και θέλουμε να τις αποθηκεύσουμε, δεν απαιτούν τον επαναπροσδιορισμό του ονόματος και του φακέλου αποθήκευσης ή εκτός και αν το επιθυμείτε εσείς. Με το πάτημα της αποθήκευσης για δευτερη ή τρίτη κτλ φορά δεν θα μας ζητηθεί τίποτα.
Η διαδικασία της αποθήκευσης ενός αρχείου για πρώτη φορά είναι η εξής:
Επιλέξτε Αρχείο --> Αποθήκευση ως ή το εικονίδιο της δισκέτας. Στο παράθυρο που ανοίγει διαλέξτε το φάκελο αποθήκευσης και έπειτα πληκτρολογήστε το επιθυμητό όνομα.
Οποιαδήποτε αποθήκευση των αλλαγών σε ένα υπάρχον αρχείο επιλέγουμε Αρχείο --> Αποθήκευση ή το εικονίδιο της δισκέτας.
![]() |
Εικονίδιο δισκέτας |