Μάθημα : Εφαρμογές Πληροφορικής - Α' τάξη Λυκείου

Κωδικός : 9180136103

9180136103  -  ΖΩΗ ΓΚΑΡΑΝΑΤΣΗ

Ενότητες - Θεματική Ενότητα 2

Θεματική Ενότητα 2

Κεφάλαιο 7

Οι μαθητές αναμένεται ότι θα έχουν στοιχειώδεις γνώσεις προγραμματισμού, από το Δημοτικό και το Γυμνάσιο, κυρίως μέσα από Logo-like περιβάλλοντα. Η ενότητα αυτή έρχεται να επεκτείνει τις γνώσεις των μαθητών/τριων και να τους δώσει την ευκαιρία να γνωρίσουν και άλλα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα μέσα από ενδεικτικές δραστηριότητες ανάπτυξης μικροεφαρμογών.

Ένα προγραμματιστικό περιβάλλον με το οποίο οι μαθητές θα ασχοληθούν στο Β τετράμηνο είναι το AppInventor.

Have Fun!!

App Inventor - Throw Dice
Αρχεία που χρειάζονται για τη δημιουργία εφαρμογής Throw Dice (ρίξιμο των ζαριών)
  1
  2
  3
  4
  5
  6