Μάθημα : Πληροφορική Γ΄ Γυμνασίου
Κωδικός : 2704022247
-
Θεματικές Ενότητες
-
1. Το έξυπνο χαρτί...
-
2. Τι είναι ρομποτ;
-
3. Lego Mindstorms EV3 - Ξεκινώντας από το hardware του εξοπλισμού
-
4. Οδηγίες κατασκευής ρομποτικών μοντέλων με το LEGO MINDSTORMS Education EV3 Core Set
-
5. Η ώρα του προγραμματισμού
-
6. Βασική κίνηση μπρος-πίσω
-
7. Κίνηση μπρος-πίσω και περιστροφή με αισθητήρα αφής
-
8. Το ρομπότ ακολουθεί την γραμμή
-
9. To ρομποτ σταματάει στα εμπόδια
-
10. Δημιουργώ, Παρουσιάζω, Επικοινωνώ, Συνεργάζομαι
-
11. Σχεδίαση με την βοήθεια αλγορίθμων
-
12. Φυσικός Υπολογισμός (Physical Computing)
-
13. Women in STEM
-
14. Δημιουργία Ψηφιακού Comic
-
1. Το έξυπνο χαρτί...
12. Φυσικός Υπολογισμός (Physical Computing)
Ο φυσικός υπολογισμός περιλαμβάνει διαδραστικά συστήματα που μπορούν να αισθανθούν και να ανταποκριθούν στον κόσμο γύρω τους.
Μια από τις καλύτερες περιγραφές για το τι είναι το physical computing είναι η παρακάτω:
«Το Physical computing καλύπτει το σχεδιασμό και την υλοποίηση διαδραστικών αντικειμένων και εγκαταστάσεων και επιτρέπει στους μαθητές να αναπτύξουν συγκεκριμένα, απτά προϊόντα του πραγματικού κόσμου, τα οποία προκύπτουν από τη φαντασία των μαθητών»