Μάθημα : Πληροφορική Γ΄ Γυμνασίου

Κωδικός : 2704022247

2704022247  -  ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ

Ενότητες - 1. Το έξυπνο χαρτί...

1. Το έξυπνο χαρτί...

Τί είναι πρόγραμμα;

Τί είναι ευφυΐα και μπορεί ποτέ ένας υπολογιστής να είναι ευφυής;

Ένας διαγωνισμός ανάμεσα σε ένα “χαρτί υψηλής νοημοσύνης” κι έναν άνθρωπο. Σε αυτή την πάλη διαρκείας ανάμεσα στην ανθρωπότητα και την χαρτότητα το χαρτί διατηρεί ένα αήττητο σερί. Δεν έχει χάσει ποτέ ούτε ένα παιχνίδι τρίλιζα.

Το έξυπνο χαρτί μπορείτε να βρείτε εδώ.

Τεχνικοί Όροι

  • Πρόγραμμα υπολογιστή.
  • Γλώσσα προγραμματισμού.
  • Τεχνητή νοημοσύνη.
  • Προγραμματιστής.
  • Περιφερειακές συσκευές.