Μάθημα : Πληροφορική Γ΄ Γυμνασίου
Κωδικός : 2704022247
-
Θεματικές Ενότητες
-
1. Το έξυπνο χαρτί...
-
2. Τι είναι ρομποτ;
-
3. Lego Mindstorms EV3 - Ξεκινώντας από το hardware του εξοπλισμού
-
4. Οδηγίες κατασκευής ρομποτικών μοντέλων με το LEGO MINDSTORMS Education EV3 Core Set
-
5. Η ώρα του προγραμματισμού
-
6. Βασική κίνηση μπρος-πίσω
-
7. Κίνηση μπρος-πίσω και περιστροφή με αισθητήρα αφής
-
8. Το ρομπότ ακολουθεί την γραμμή
-
9. To ρομποτ σταματάει στα εμπόδια
-
10. Δημιουργώ, Παρουσιάζω, Επικοινωνώ, Συνεργάζομαι
-
11. Σχεδίαση με την βοήθεια αλγορίθμων
-
12. Φυσικός Υπολογισμός (Physical Computing)
-
13. Women in STEM
-
14. Δημιουργία Ψηφιακού Comic
-
1. Το έξυπνο χαρτί...
1. Το έξυπνο χαρτί...
Τί είναι πρόγραμμα;
Τί είναι ευφυΐα και μπορεί ποτέ ένας υπολογιστής να είναι ευφυής;
Ένας διαγωνισμός ανάμεσα σε ένα “χαρτί υψηλής νοημοσύνης” κι έναν άνθρωπο. Σε αυτή την πάλη διαρκείας ανάμεσα στην ανθρωπότητα και την χαρτότητα το χαρτί διατηρεί ένα αήττητο σερί. Δεν έχει χάσει ποτέ ούτε ένα παιχνίδι τρίλιζα.
Το έξυπνο χαρτί μπορείτε να βρείτε εδώ.
Τεχνικοί Όροι
- Πρόγραμμα υπολογιστή.
- Γλώσσα προγραμματισμού.
- Τεχνητή νοημοσύνη.
- Προγραμματιστής.
- Περιφερειακές συσκευές.