Μάθημα : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 2704010222
-
Θεματικές Ενότητες
-
καλή χρονιά!!
-
Οι παραγωγικές μονάδες αποτελούν μοχλό οικονομικής ανάπτυξης
-
αναγνώριση ελληνικών προιόντων / πολυεθνικές
-
βιομηχανια - σύστημα - παραγωγή
-
Τεχνολογια β γυμνασιου σχολικο βιβλιο
-
τομείς παραγωγής
-
ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ
-
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
-
Η ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ / ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
-
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
-
οργανόγραμμα παραγωγικής μονάδας
-
ο διευθυντης marketig
-
Ο Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου
-
γραμμές παραγωγής
-
διευθυντής έρευνας και ανάπτυξης και διευθυντής προσωπικού
-
διευθυντής προμηθειών και διευθυντής εκπαίδευσης
-
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
-
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
-
quizz οργάνωση παραγωγικών μονάδων και υλικο από το photodentro, οδηγιες χρήσης google earth, λογισμικό σχεδίασης τρισδιάστατων κτηρίων, οδηγίες από το 2 Γυμνάσιο Ανω Λιοσίων, γενικές πληροφορίες
-
επιλέξτε τη δική σας επιχείρηση επιχείρηση , και για αρχή ετοιμάστε το logo της (logo creation)
-
customer persona
-
κατοψη εργαστηρίου
-
καλή χρονιά!!
τομείς παραγωγής
1. Να κατατάξετε τις επιχειρήσεις του επισυναπτόμενου αρχείου στον τομέα που ανήκουν.
2. Να εξηγήσετε την κατάταξη που κάνατε για το ιχθυοτροφείο.
1. Σημειώστε τέσσερα προϊόντα του πρωτογενούς τομέα που παράγονται στη διοικητική περιφέρεια στη Δυτική Μακεδονία.
2. Σήμερα στην Ελλάδα μπορεί κανείς να βρει μια τεράστια ποικιλία αγροτικών προϊόντων (φρούτα, λαχανικά, ψάρια), εποχικών ή μη εποχικών. Ποιες συνέπειες μπορεί να έχει η εισαγωγή των ίδιων προϊόντων από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Αφρικής, της Ασίας ή της Αμερικής στην αγροτική παραγωγή της χώρας μας;
3 Παρατηρήστε τον πίνακα 40.3 του αντίστοιχου αρχείου όπου καταγράφονται τα ζώα που εκτρέφονταν στη χώρα μας το 2001. Γιατί εκτρέφονται πολύ περισσότερα αιγοπρόβατα από χοίρους και βοοειδή;