Μάθημα : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Κωδικός : 2051020269
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ερωτηματολόγιο μετά την επίσκεψη στο ΚΑΠΗ
-
Σχέδιο δράσης "Διαβάζω ιστορίες σε ηλικιωμένους και ακούω τις δικές τους"
-
Ενεργός Πολιτειότητα
-
2.2 Επανάληψη
-
2.2.7.4 Δομή επαναληψης
-
2.2.7.3 Δομή επιλογής
-
2.2.7.2 Δομή ακολουθίας
-
2.2.7 Εντολές και δομές αλγορίθμου
-
2.2.6 Δεδομένα και αναπαράστασή τους
-
2.2.5 Αναπαράσταση αλγορίθμου
-
Κεφ 2.2.1 Ορισμός Αλγορίθμου
-
Κεφ 2.1 Πρόβλημα
-
Κεφ 1 Βασικές Έννοιες
-
Πρόχειρο Διαγώνισμα Α' Τετραμήνου
-
Προφορική βαθμολογία τετραμήνων
-
Ερωτηματολόγιο πριν την έναρξη της εργασίας
-
Διηγήματα Ποιήματα
-
Blog για την δράση μας
-
Ερωτηματολόγιο μετά την επίσκεψη στο ΚΑΠΗ
Σχέδιο δράσης "Διαβάζω ιστορίες σε ηλικιωμένους και ακούω τις δικές τους"
1. Προετοιμασία της Δράσης
- Στόχοι: Να προσφέρετε συντροφιά και ψυχαγωγία στους ηλικιωμένους, να ενισχύσετε τη διαγενεακή επικοινωνία και να καταγράψετε ιστορίες τους.
- Συνεργασία με φορείς: Επικοινωνήστε με γηροκομεία, κέντρα ημερήσιας φροντίδας ή λέσχες ηλικιωμένων για να προγραμματίσετε τις επισκέψεις.
- Κατανομή ρόλων: Χωρίστε την τάξη σε ομάδες που θα αναλάβουν διαφορετικές ευθύνες (ανάγνωση, ηχογράφηση, καταγραφή, φωτογράφιση της δράσης κ.λπ.).
- Επιλογή κειμένων: Επιλέξτε σύντομες, ενδιαφέρουσες και ευχάριστες ιστορίες ή ποιήματα που θα διαβάσετε στους ηλικιωμένους. Μπορείτε να ρωτήσετε εκ των προτέρων για τις προτιμήσεις τους.
- Εκπαίδευση: Συζητήστε πώς να προσεγγίσετε τους ηλικιωμένους με σεβασμό και υπομονή.
-
ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΠΗ 26510 54266
ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΖΩΣΙΜΑΔΩΝ 2651020012
2. Υλοποίηση της Δράσης
-
Πρώτη Επίσκεψη: Γνωριμία
- Παρουσιάστε την ομάδα σας και εξηγήστε το σκοπό της δράσης.
- Ρωτήστε τους ηλικιωμένους αν έχουν αγαπημένες ιστορίες ή αν θέλουν να ακούσουν κάτι συγκεκριμένο.
- Ανταλλάξτε πρώτες σκέψεις και δημιουργήστε ένα ευχάριστο κλίμα.
-
Διαβάζοντας ιστορίες
- Κάθε ομάδα μπορεί να αναλάβει διαφορετικές γωνιές ή δωμάτια και να διαβάσει ιστορίες.
- Ενθαρρύνετε τους ηλικιωμένους να συμμετέχουν, να μοιραστούν σκέψεις ή συναισθήματα για την ιστορία.
-
Ακούγοντας τις ιστορίες τους
- Καταγράψτε ιστορίες από τη ζωή τους. Μπορείτε να τις ηχογραφήσετε (με την άδειά τους) ή να τις γράψετε.
- Κάντε ερωτήσεις για να ενθαρρύνετε τη συζήτηση (π.χ. «Πώς ήταν η ζωή όταν ήσασταν στην ηλικία μας;»).
3. Μετά τη Δράση
-
Καταγραφή και Επεξεργασία
- Συγκεντρώστε και οργανώστε τις ιστορίες που ακούσατε.
- Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μικρό βιβλιαράκι με τις ιστορίες ή ένα βίντεο με αποσπάσματα από τη δράση.
-
Παρουσίαση της Δράσης
- Μοιραστείτε τα αποτελέσματα με την υπόλοιπη σχολική κοινότητα (π.χ. σε μια εκδήλωση ή με αναρτήσεις στο σχολείο).
- Αν θέλετε, μπορείτε να κάνετε μία τελευταία επίσκεψη και να προσφέρετε στους ηλικιωμένους τις καταγεγραμμένες ιστορίες.
-
Ανατροφοδότηση
- Συζητήστε στην τάξη τι μάθατε από την εμπειρία, πώς νιώσατε και πώς μπορείτε να συνεχίσετε αντίστοιχες δράσεις στο μέλλον.