Μάθημα : Παραδόσεις Πληροφορικής
Κωδικός : 9310108219
Η πλατφόρμα σάς ανακατεύθυνε αυτόματα στην αρχική σελίδα για να συνδεθείτε προτού προχωρήσετε σε άλλες ενέργειες.
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
Ανακαλύψτε υλικό για όλα τα μαθησιακά αντικείμενα και όλες τις τάξεις του σχολείου! Για να μεταβείτε στο «Φωτόδεντρο» κάνετε κλικ ΕΔΩ Καλή εξερεύνηση! |
Quiz για τα Έθιμα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς (Α' - Γ' τάξεις) |
santagames.net |
Χαρούμενοι στο Διαδίκτυο [Happy Online] |
Γάτα και τυράκι [ Μαθαίνω να προγραμματίζω|Φωτόδεντρο] |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο |
Λογισμικό (Software) |
Ώρα Κώδικα |
Ώρα για προγραμματισμό!
Το Code.org® είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός που έχει ως όραμα κάθε μαθητής σε κάθε σχολείο να έχει τη δυνατότητα να μάθει πληροφορική. Παρέχει το πιο διαδεδομένο πρόγραμμα σπουδών για τη διδασκαλία της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και επίσης διοργανώνει την ετήσια καμπάνια Ώρα του Κώδικα, που έχει εμπλέξει το 10% όλων των μαθητών στον κόσμο. Lesson 3: Παζλ: Μάθε την μεταφορά και απόθεση Lesson 4: Λαβύρινθος: Ακολουθία (Angry Birds) Lesson 5: Λαβύρινθο: εντοπισμός σφαλμάτων (Angry Birds) Lesson 13: Λαβύρινθος: Επαναλήψεις (Angry Birds) Lesson 14: Μέλισσα: Επαναλήψεις Lesson 8: Καλλιτέχνης: Ακολουθία Lesson 10: Καλλιτέχνης: Σχήματα Lesson 18: Καλλιτέχνης: Επαναλήψεις
Ζήστε μια περιπέτεια στο Minecraft
|
Το κυνήγι του θυσαυρού: TREASURE BLOCKY
Διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι εκμάθησης διαδικαστικού προγραμματισμού. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να δημιουργήσει αλγορίθμους, χρησιμοποιώντας πλακίδια εντολών. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να οδηγήσεις τον χαρακτήρα του παιχνιδιού στη διαδρομή που επιλύει το πρόβλημα. Για να το ξεκινήσεις, κάνε κλικ ΕΔΩ |
Run Marco - Τρέξε Μάρκο
Η τέχνη του προγραμματισμού υπολογιστών είναι να συνδυάζουμε μια σειρά διαδοχικών οδηγιών που «εξηγούν» στον υπολογιστή πώς να λύσει ένα πρόβλημα. Καθένας μπορεί να μάθει αυτή την τέχνη. O καλύτερος τρόπος είναι με το κάνει τη διαδικασία εκμάθησης διασκεδαστική μέσω παιχνιδιών. |
Ρομποφώς [Lightbot]
Ένα παιχνίδι προγραμματισμού που για να ολοκληρώσεις πρέπει να πεις στο ρομπότ πως να ανάψει όλα τα πλακάκια με φως σε κάθε επίπεδο. Ο τρόπος αληλεπίδρασης με το ρομπότ είναι με την συναρμολόγηση οδηγιών, που το ρομπότ μπορεί να εκτελέσει. Για να το ξεκινήσεις, κάνε κλικ ΕΔΩ |
Lightbot (παίζει στο Maxthon)
Ο προγραμματισμός ως γνωστικό αντικείμενο μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολος για τα παιδιά. Για τα νεότερα ειδικά, η ιδέα να γράφουν έναν κώδικα είναι ασύλληπτη όταν καλά καλά δεν μπορούν να γράψουν ή να διαβάσουν σωστά. Εδώ έρχεται η εφαρμογή Lightbot, που αποτελείται από μια σειρά μικρών παζλ τα οποία οι χρήστες καλούνται να λύσουν προγραμματίζοντας σωστά. Πώς λειτουργεί Η εφαρμογή αποτελείται από μια σειρά αποστολών στις οποίες ο χρήστης πρέπει να δώσει τις κατάλληλες εντολές στο avatar του, ένα μικρό ρομπότ, ώστε να τις ολοκληρώσει. Σκοπός των αποστολών αυτών είναι να εισάγουν τους χρήστες στις βασικές έννοιες του προγραμματισμού όπως το γράψιμο κώδικα, οι επαναλήψεις, οι μεταβλητές, οι ενέργειες κ.α. Η εφαρμογή περιέχει περισσότερες από 40 αποστολές και οδηγεί τους μαθητές βήμα-βήμα στην εξοικείωση με τις έννοιες του προγραμματισμού. Για να παίξετε το παιχνίδι είναι απαραίτητη η προσθήκη Flash Player που δεν υποστηρίζεται πλέον από Adobe, Chrome, Mozilla κλπ. Γι' αυτό, εγκαταστήστε το Maxthon και τρέξτε τη σελίδα του Lightbot: https://lightbot.com/flash.html σ' αυτόν τον browser. Info: Διατίθεται και σε εκδόσεις για κινητές συσκευές, ενώ παρέχει ειδική έκδοση για μαθητές ηλικίας 4-8 ετών και 9+ (με καταβολή μικρού χρηματικού ποσού). |
CodeMonkey
|
Scratch 3.0 |
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής |
Εργονομία |
Διαδίκτυο - Internet |
Εργαλεία Web 2.0 |
Βιβλιοθήκη Πληροφορικής |
Διαβάζοντας…στο διαδίκτυο (e-books) |
Ενδιαφέρουσες Ιστοσελίδες |