Μάθημα : Πληροφορική ΣΤ' Τάξη
Κωδικός : 9310108118
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
Ανακαλύψτε υλικό για όλα τα μαθησιακά αντικείμενα της ΣΤ' Τάξης. Για να μεταβείτε στο «Φωτόδεντρο» κάνετε κλικ ΕΔΩ Καλή εξερεύνηση! |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
01. Δημιουργώ με τον κειμενογράφο |
02. Δημιουργώ και εκφράζομαι με παρουσιάσεις και πολυμέσα |
03. Γνωρίζω το Διαδίκτυο - Επικοινωνώ και συνεργάζομαι |
- Δεν υπάρχουν σύνδεσμοι σε αυτή την κατηγορία - |
04. Λύνω προβλήματα με Υπολογιστικά Φύλλα |
05. Προγραμματίζω τον υπολογιστή |
Ε05.01 RunMarco - Ο προγραμματισμός στην πράξη
Η τέχνη του προγραμματισμού υπολογιστών είναι ακριβώς αυτό δηλαδή το να συνδυάζουμε μια σειρά διαδοχικών οδηγιών που «εξηγούν» στον υπολογιστή πώς να λύσει ένα πρόβλημα. Καθένας μπορεί να μάθει αυτή την τέχνη. O καλύτερος τρόπος για να βοηθήσει κανείς κάποιον να φτάσει στο σημείο να κατέχει την τέχνη του προγραμματισμού είναι με το κάνει τη διαδικασία εκμάθησης διασκεδαστική μέσω παιχνιδιών. Έχοντας αυτό κατά νου και ξεκινώντας από τα νεότερα παιδιά (6 – 12 ετών) η ελληνική startup εταιρεία Allcancode δημιούργησε ένα παιχνίδι περιπέτειας το Run Marco! (Τρέξε Μάρκο!) με το οποίο τα παιδιά μυούνται στην τέχνη του προγραμματισμό υπολογιστών. Πώς; Ο παίκτης καθοδηγεί τον κεντρικό ήρωα με εντολές σε μια οπτικοποιημένη γλώσσα προγραμματισμού. Ο κεντρικός χαρακτήρας Marco ξεκινάει ένα μακρύ ταξίδι στο οποίο ανακαλύπτει περισσότερα για τον εαυτό του. Στη διάρκεια της διαδρομής, φίλοι τον βηθούν και εχθροί των εμποδίζουν. Τα επίπεδα του παιχνιδιού βάζουν στόχους που ο Marco πρέπει να πετύχει με την καθοδήγηση του παίκτη μέσω οδηγιών βήμα προς βήμα. Κύρια χαρακτηριστικά του είναι η πλούσια ιστορία στην οποία βασίζεται, ο ειδικός σχεδιασμός ώστε να παρουσιάζονται με απλότητα ακόμη και περίπλοκες έννοιες της επιστήμης υπολογιστών αλλά και τα υψηλής ποιότητας γραφικά και ήχος. Για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα κάνετε κλικ ΕΔΩ |
06. Υλοποιώ σχέδια εργασίας/έρευνας (project) με τις ΤΠΕ |
07: Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό |
08. Downloading |