Μάθημα : Πληροφορική Ε' Τάξη
Κωδικός : 9310108117
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
Ανακαλύψτε υλικό για όλα τα μαθησιακά αντικείμενα της Ε' Τάξης. Για να μεταβείτε στο «Φωτόδεντρο» κάνετε κλικ ΕΔΩ Καλή εξερεύνηση! |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
ΕΝΟΤΗΤΑ 05. Προγραμματίζω τον υπολογιστή |
Ε05.01 Lightbot: ένα διασκεδαστικό παιχνίδι γνωριμίας με τον προγραμματισμό
Ο προγραμματισμός ως γνωστικό αντικείμενο μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολος για τα παιδιά. Για τα νεότερα ειδικά, η ιδέα να γράφουν έναν κώδικα είναι ασύλληπτη όταν καλά καλά δεν μπορούν να γράψουν ή να διαβάσουν σωστά. Εδώ έρχεται η εφαρμογή Lightbot, που αποτελείται από μια σειρά μικρών παζλ τα οποία οι χρήστες καλούνται να λύσουν προγραμματίζοντας σωστά. Πώς λειτουργεί Η εφαρμογή αποτελείται από μια σειρά αποστολών στις οποίες ο χρήστης πρέπει να δώσει τις κατάλληλες εντολές στο avatar του, ένα μικρό ρομπότ, ώστε να τις ολοκληρώσει. Σκοπός των αποστολών αυτών είναι να εισάγουν τους χρήστες στις βασικές έννοιες του προγραμματισμού όπως το γράψιμο κώδικα, οι επαναλήψεις, οι μεταβλητές, οι ενέργειες κ.α. Η εφαρμογή περιέχει περισσότερες από 40 αποστολές και οδηγεί τους μαθητές βήμα-βήμα στην εξοικείωση με τις έννοιες του προγραμματισμού. Challenge: Μπορείτε παιδιά, με λίγη προσπάθεια, να τελειώσετε τις 8 πρώτες αποστολές; Για να μεταβείτε στο Lightbot κάνετε κλικ ΕΔΩ Info: Διατίθεται σε όλες τις κινητές συσκευές αλλά και μέσω υπολογιστή. Επίσης, παρέχει ειδική έκδοση για μαθητές ηλικίας 4-8 ετών και 9+. Let's code! |