Μάθημα : Πληροφορική Δ' Τάξη
Κωδικός : 9310108116
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
Ανακαλύψτε υλικό για όλα τα μαθησιακά αντικείμενα της Δ' Τάξης. Για να μεταβείτε στο «Φωτόδεντρο» κάνετε κλικ ΕΔΩ Καλή εξερεύνηση! |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
07. Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό |
Λογισμικό |
Προγραμματισμός |
Ε05.01 RunMarco - Ο προγραμματισμός στην πράξη Η τέχνη του προγραμματισμού υπολογιστών είναι ακριβώς αυτό δηλαδή το να συνδυάζουμε μια σειρά διαδοχικών οδηγιών που «εξηγούν» στον υπολογιστή πώς να λύσει ένα πρόβλημα. Καθένας μπορεί να μάθει αυτή την τέχνη. O καλύτερος τρόπος για να βοηθήσει κανείς κάποιον να φτάσει στο σημείο να κατέχει την τέχνη του προγραμματισμού είναι με το κάνει τη διαδικασία εκμάθησης διασκεδαστική μέσω παιχνιδιών. Έχοντας αυτό κατά νου και ξεκινώντας από τα νεότερα παιδιά (6 – 12 ετών) η ελληνική startup εταιρεία Allcancode δημιούργησε ένα παιχνίδι περιπέτειας το Run Marco! (Τρέξε Μάρκο!) με το οποίο τα παιδιά μυούνται στην τέχνη του προγραμματισμό υπολογιστών. Πώς; Ο παίκτης καθοδηγεί τον κεντρικό ήρωα με εντολές σε μια οπτικοποιημένη γλώσσα προγραμματισμού. Ο κεντρικός χαρακτήρας Marco ξεκινάει ένα μακρύ ταξίδι στο οποίο ανακαλύπτει περισσότερα για τον εαυτό του. Στη διάρκεια της διαδρομής, φίλοι τον βηθούν και εχθροί των εμποδίζουν. Τα επίπεδα του παιχνιδιού βάζουν στόχους που ο Marco πρέπει να πετύχει με την καθοδήγηση του παίκτη μέσω οδηγιών βήμα προς βήμα. Κύρια χαρακτηριστικά του είναι η πλούσια ιστορία στην οποία βασίζεται, ο ειδικός σχεδιασμός ώστε να παρουσιάζονται με απλότητα ακόμη και περίπλοκες έννοιες της επιστήμης υπολογιστών αλλά και τα υψηλής ποιότητας γραφικά και ήχος. Για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα κάνετε κλικ ΕΔΩ |
LIGHTBOT
Ο προγραμματισμός ως γνωστικό αντικείμενο μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολος για τα παιδιά. Για τα νεότερα ειδικά, η ιδέα να γράφουν έναν κώδικα είναι ασύλληπτη όταν καλά καλά δεν μπορούν να γράψουν ή να διαβάσουν σωστά. Εδώ έρχεται η εφαρμογή Lightbot, που αποτελείται από μια σειρά μικρών παζλ τα οποία οι χρήστες καλούνται να λύσουν προγραμματίζοντας σωστά. Πώς λειτουργεί Η εφαρμογή αποτελείται από μια σειρά αποστολών στις οποίες ο χρήστης πρέπει να δώσει τις κατάλληλες εντολές στο avatar του, ένα μικρό ρομπότ, ώστε να τις ολοκληρώσει. Σκοπός των αποστολών αυτών είναι να εισάγουν τους χρήστες στις βασικές έννοιες του προγραμματισμού όπως το γράψιμο κώδικα, οι επαναλήψεις, οι μεταβλητές, οι ενέργειες κ.α. Η εφαρμογή περιέχει περισσότερες από 40 αποστολές και οδηγεί τους μαθητές βήμα-βήμα στην εξοικείωση με τις έννοιες του προγραμματισμού. Challenge: Μπορείτε παιδιά, με λίγη προσπάθεια, να τελειώσετε τις 8 πρώτες αποστολές; Για να μεταβείτε στο Lightbot κάνετε κλικ ΕΔΩ Info: Διατίθεται σε όλες τις κινητές συσκευές αλλά και μέσω υπολογιστή. Επίσης, παρέχει ειδική έκδοση για μαθητές ηλικίας 4-8 ετών και 9+. |