Μάθημα : ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ(E)(ΓΠΠ-2Ο ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ)

Κωδικός : S90131

S90131  -  ΑΡΙΣΤΕΑ ΜΠΑΣΙΑΚΟΥΡΑ

Ενότητα 1, Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή στον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό

Ερώτηση 1 (Αντιστοίχιση — 35 βαθμοί) 

Να αντιστοιχίσετε κάθε στοιχείο της 1ης στήλης με ένα μόνο στοιχείο της 2ης στήλης:
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Αρχείο πηγαίου κώδικα Java
A. Εντολή javac
2. Αρχείο byte code Java
B. Περιβάλλον εκτέλεσης Java διαφορετικό για κάθε πλατφόρμα
3. Εκτελέσιμο αρχείο Java
C. κατάληξη .class
4. JRE
D. Εικονική μηχανή Java (εκτελεί τον κώδικα byte code)
5. JVM
E. κατάληξη .java
6. Μεταγλωτιστής Java
F. Εντολή java
7. Διερμηνευτής Java
G. κατάληξη .jar

Ερώτηση 2 (Αντιστοίχιση — 30 βαθμοί) 

Να αντιστοιχίσετε κάθε στοιχείο της 1ης στήλης με ένα μόνο στοιχείο της 2ης στήλης:
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Κλάση
A. Χαρακτηριστικό ενός αντικειμένου
2. Αντικείμενο
B. Κλάση από την οποία κληρονομούνται χαρακτηριστικά και λειτουργίες
3. Ιδιότητα
C. Κλάση που κληρονομεί χαρακτηριστικά και λειτουργίες από μια άλλη κλάση
4. Μέθοδος
D. Συγκεκριμένο στιγμιότυπο μιας κλάσης
5. Υπερκλάση
E. Ενέργεια που μπορεί να εκτελεί ένα αντικείμενο
6. Υποκλάση
F. Οικογένεια αντικειμένων ίδιου τύπου

Ερώτηση 3 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 5 βαθμοί) 

Τα αρχεία που δημιουργεί το Greenfoot λέγονται:

Ερώτηση 4 (Συμπλήρωση Κενών (Χαλαρή Ταυτοποίηση) — 5 βαθμοί) 

Κάθε καινούριο σενάριο Greenfoot έχει ήδη δύο κλάσεις τις:
W και Ac.

Ερώτηση 5 (Αντιστοίχιση — 25 βαθμοί) 

Να αντιστοιχίσετε κάθε στοιχείο της 1ης στήλης με ένα μόνο στοιχείο της 2ης στήλης:
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Το τμήμα του παραθύρου του Greenfoot στο οποίο ζουν τα αντικείμενα
A. Κουμπί Δράση
2. Γραφική παράσταση των κλάσεων και των σχέσεων τους
B. Κονσόλα χειρισμού
3. Πλήκτρα ελέγχου σεναρίων
C. Κουμπί Εκκίνηση
4. Εκτελεί το σενάριο συνεχώς
D. Κόσμος
5. Εκτελεί το σενάριο βήμα-βήμα
E. Ιεραρχία κλάσεων