Εγγραφή
Μαθήματα
Συχνές ερωτήσεις
Ελληνικά
Ελληνικά
English
Σύνδεση
Ελληνικά
Ελληνικά
English
Σύνδεση
Εγγραφή
Μαθήματα
Συχνές ερωτήσεις
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Ασκήσεις
Έγγραφα
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Ασκήσεις
Έγγραφα
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Μάθημα : Διδακτική Πληροφορικής
Κωδικός : EL1278110
Διδακτική Πληροφορικής
EL1278110 - ΔΕΡΕΚΕΝΑΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
Διδασκαλία Βάσεων Δεδομένων, Λογιστικών Φύλλων, Πολυμέσων
Ερώτηση 1
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 5 βαθμοί)
Σημειώστε τις προτάσεις που περιγράφουν συνήθεις αναπαραστάσεις που διαθέτουν οι μαθητές για τις ΒΔ.
Λογισμικό
Έλλειψη αναπαράστασης
Πίνακας
Συρτάρι με καρτέλες
Δοχείο
Εκκαθάριση επιλογής
Ερώτηση 2
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 5 βαθμοί)
Τα ΗΛΦ μπορούν να αξιοποιηθούν για την δημιουργία αναπαραστάσεων εννοιών των ΒΔ
Σωστό
Λάθος
Εκκαθάριση επιλογής
Ερώτηση 3
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 5 βαθμοί)
Η πρόκληση γνωστικών συγκρούσεων βοηθά στη διδασκαλία των αντικειμένων ΗΛΦ και ΒΔ.
Σωστό
Λάθος
Εκκαθάριση επιλογής
Ερώτηση 4
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 5 βαθμοί)
Βασική δυσκολία των μαθητών στις ΒΔ αποτελεί η έννοια της συσχέτισης
Σωστό
Λάθος
Εκκαθάριση επιλογής
Ερώτηση 5
(Αντιστοίχιση — 20 βαθμοί)
Κάντε την σωστή αντιστοιχία κατηγοριών μαθησιακών δραστηριοτήτων με ΒΔ και χαρακτηριστικών αυτών.
Στήλη Α
Κάντε την αντιστοιχία
Στήλη B
1.
Ανάλυση πεδίου γνωστικού αντικειμένου
--
A
B
C
D
A.
Case based reasoning
2.
Ανάλυση ιστοριών
--
A
B
C
D
B.
Ημιτελής ΒΔ
3.
Οδηγοί μελέτης
--
A
B
C
D
C.
Τα σχεδιαστικά λάθη δίνουν διαγνωστικές πληροφορίες
4.
Αξιολόγησης
--
A
B
C
D
D.
Σχεδιασμός νέων ΒΔ
Ερώτηση 6
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 5 βαθμοί)
Τα ΗΛΦ έχουν εφαρμογές στην διδασκαλία μόνο της Πληροφορικής
Σωστό
Λάθος
Εκκαθάριση επιλογής
Ερώτηση 7
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 5 βαθμοί)
Οι ΒΔ έχουν εκπαιδευτικό ενδιαφέρον λόγο της τεχνοοικονομικής τους αξίας αποκλειστικά
Σωστό
Λάθος
Εκκαθάριση επιλογής
Ερώτηση 8
(Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 10 βαθμοί)
Επιλέξτε τις προτάσεις που συνάδουν με τις αρχές σχεδιασμού μαθησιακών δραστηριοτήτων για ΒΔ
Οι δραστηριότητες είναι επιθυμητό να χρησιμοποιούν αυθεντικά τεκμήρια
Ο σχεδιασμός ΒΔ από μαθητές θα πρέπει να γίνεται άμεσα στο ΣΔΒΔ
Οι δραστηριότητες θα πρέπει να δίνουν έμφαση σε προχωρημένα ζητήματα όπως οι κατανεμημένες ΒΔ
Οι δραστηριότητες θα πρέπει να προβλέπουν την χρήση εννοιολογικών χαρτών ως πρώτο βήμα στον σχεδιασμό ΒΔ
Ερώτηση 9
(Αντιστοίχιση — 8 βαθμοί)
Κάντε την σωστή αντιστοιχία κατηγοριών μαθησιακών δραστηριοτήτων με ΗΛΦ και χαρακτηριστικών αυτών.
Στήλη Α
Κάντε την αντιστοιχία
Στήλη B
1.
Υπολογιστικές, ανάλυσης, συλλογισμού
--
A
B
C
D
A.
Προσομοίωση
2.
Μαθηματικών
--
A
B
C
D
B.
Γραφήματα
3.
Οπτικοποίησης πληροφοριών
--
A
B
C
D
C.
Νοητικά πειράματα
4.
Μοντελοποίησης
--
A
B
C
D
D.
Εκτέλεση υπολογισμών
Ερώτηση 10
(Αντιστοίχιση — 12 βαθμοί)
Βάλτε στη σωστή διδακτική σειρά τα αντικείμενα που εμπλέκονται στην διδασκαλία ερωτήσεων σε ένα πίνακα
Στήλη Α
Κάντε την αντιστοιχία
Στήλη B
1.
Προβολές
--
A
B
C
D
E
F
A.
Διδάσκεται 1ο
2.
Επιλογές (σημειακές και βάσει σύνθετων λογικών συνθηκών)
--
A
B
C
D
E
F
B.
Διδάσκεται 2ο
3.
Υπολογιζόμενα πεδία
--
A
B
C
D
E
F
C.
Διδάσκεται 3ο
4.
Συγκεντρωτικά στοιχεία (aggregate functions)
--
A
B
C
D
E
F
D.
Διδάσκεται 4ο
5.
Συνδυασμοί των παραπάνω
--
A
B
C
D
E
F
E.
Διδάσκεται 5ο
6.
Διατάξεις
--
A
B
C
D
E
F
F.
Διδάσκεται 6ο
Ερώτηση 11
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 5 βαθμοί)
Οι βασικές έννοιες των ΒΔ κατακτώνται με αποστήθιση των ορισμών τους
Σωστό
Λάθος
Εκκαθάριση επιλογής
Ερώτηση 12
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 5 βαθμοί)
Στα ΗΛΦ εισάγονται καλύτερα με προβλήματα λογιστικής.
Σωστό
Λάθος
Εκκαθάριση επιλογής
Ερώτηση 13
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 5 βαθμοί)
Η διαδασκαλία της έννοιας της συσχέτισης προτείνεται να γίνει με σύνολα εγγραφών
Σωστό
Λάθος
Εκκαθάριση επιλογής
Ερώτηση 14
(Αντιστοίχιση — 10 βαθμοί)
Βάλτε στη σωστή διδακτική σειρά τις παρακάτω ενέργειες.
Στήλη Α
Κάντε την αντιστοιχία
Στήλη B
1.
Σχεδιασμός ΗΛΦ στο χαρτί
--
A
B
C
D
E
A.
1
2.
Τροποποίηση ημιτελούς ΗΛΦ
--
A
B
C
D
E
B.
2
3.
Χρήση έτοιμων ΗΛΦ
--
A
B
C
D
E
C.
3
4.
Διεξαγωγή συμπερασμάτων από επεξεργασία δεδομένων
--
A
B
C
D
E
D.
4
5.
Σχεδιασμός νέου ΗΛΦ από τους μαθητές
--
A
B
C
D
E
E.
5
Ερώτηση 15
(Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 6 βαθμοί)
Σημειώστε Χ στις βασικές δυσκολίες των μαθητών με τα ΗΛΦ:
Εκτύπωση ΗΛΦ
Χρήση αναφορών σε κελιά
Μορφοποίηση κελιών
Κατανόηση τύπων δεδομένων
Σύνταξη λογικών εκφράσεων
Σύνταξη της συνάρτησης IF
Πληκτρολόγηση δεδομένων
Ορθογραφία δεδομένων
Μαθηματικά