Μάθημα : Δημιουργία εφαρμογής με το app inventor

Κωδικός : 1840035198

1840035198  -  ΜΑΡΙΑ ΖΙΩΓΑ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ APP INVENTOR

Υπολειπόμενος χρόνος: 600

Περιγραφή

Ερωτήσεις κλειστού τύπου

Η άσκηση περιλαμβάνει ερωτήσεις

    • πολλαπλής επιλογής, με Μοναδική ή Πολλαπλές (σωστές) Απαντήσεις
    • τύπου Σωστό / Λάθος
    • αντιστοίχισης 
    • Συμπλήρωσης Κενών

χρόνος 10΄

επιτρεπόμενες επαναλήψεις: απεριόριστα

ο μεγαλύτερος βαθμός περνιέται αυτόματα στο βαθμολόγιο

Ερώτηση 1 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 5 βαθμοί) 

Ποιο από τα παρακάτω συστατικά είναι απαραίτητο για την δημιουργία ενός απλού αριθμομηχανής στο App Inventor;

Ερώτηση 2 (Αντιστοίχιση — 5 βαθμοί) 

Αντιστοιχίστε τα παρακάτω στοιχεία με τις σωστές περιγραφές τους:
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Canvas
A. Συστατικό που επιτρέπει την αλληλεπίδραση με τον χρήστη μέσω ενός κουμπιού.
2. Button
B. Συστατικό για την εμφάνιση γραφικών και σχεδίαση εικόνας σε ένα σχέδιο.
3. Label
C. Συστατικό που επιτρέπει την αλληλεπίδραση με τον χρήστη μέσω ενός κουμπιού.
4. TextBox
D. Συστατικό για την εισαγωγή κειμένου από τον χρήστη.
5. TinyDB
E. Συστατικό για την επεξεργασία δεδομένων και αποθήκευσης πληροφοριών.

Ερώτηση 3 (Σωστό / Λάθος — 5 βαθμοί) 

Για να δημιουργήσεις έναν κουμπί που υπολογίζει το αποτέλεσμα της πρόσθεσης δύο αριθμών στο App Inventor συνδέεις το κουμπί με μια εντολή για πρόσθεση στα blocks

Ερώτηση 4 (Συμπλήρωση Κενών (Αυστηρή Ταυτοποίηση) — 5 βαθμοί) 

Περιβάλλον app inventor
Προσθήκη Στοιχείων στην Οθόνη γίνεται από την καρτέλα Στην πλευρά του παραθύρου, επιλέξτε τα παρακάτω στοιχεία και σύρετέ τα στην οθόνη σας: (κουμπί): Για να δημιουργήσετε ένα κουμπί που ο χρήστης θα πατάει. (ετικέτα): Για να εμφανίσετε κείμενο στην οθόνη (π.χ. "Καλώς ήρθατε στην εφαρμογή"). (πεδίο κειμένου): Για να εισάγετε κείμενο από τον χρήστη.