Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Βιολογία Α' Γυμνασίου

(BioA) -  ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Διαδραστικό Βιβλίο

 Στο χώρο αυτό θα βρείτε υλικό για το μάθημα της Βιολογίας και αφορά τις ενότητες που έχουν γίνει έως τώρα.

Η ενασχόλησή σας με αυτό θα σας βοηθήσει να κρατήσετε επαφή με το μάθημα, να εξασκηθείτε αλλά και να κάνετε επανάληψη σε έννοιες που έχετε ήδη διδαχθεί.

Το υλικό περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις - Σημειώσεις θεωρίας
  • Συνδέσμους
  • Προσομοιώσεις
  • Ασκήσεις που έχουν γίνει στην τάξη
  • Ασκήσεις αυτοαξιολόγησης

και θα εμπλουτίζεται καθώς θα περνούν οι μέρες.

Πατώντας στο εξώφυλλο, θα ανοίξει το διαδραστικό σχολικό βιβλίο. Σε διάφορα σημεία του, υπάρχουν σύνδεσμοι που οδηγούν σε βίντεο, προσομοιώσεις, ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης κτλ. για περισσότερη εμβάθυνση.

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

  • Στόχοι

    Επιδιώκεται οι μαθητές:

    • Να συσχετίζουν την επιστημονική μέθοδο με τη μελέτη των διαδικασιών της ζωής.­
    • Να αναγνωρίζουν τη σχέση της επιστήμης της Βιολογίας και των εφαρμογών της, με τις προσπάθειες για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του σύγχρονου ανθρώπου.
    • Να διακρίνουν τους οργανισμούς από τα άβια αντικείμενα.
    • Να αναγνωρίζουν την ποικιλομορφία των οργανισμών και να τους κατατάσσουν σύμφωνα με βασικούς κανόνες ταξινόμησης.
    • Να συσχετίζουν τις λειτουργίες των οργανισμών με δομικά και μορφολογικά χαρακτηριστικά τους.
    • Να αιτιολογούν τον χαρακτηρισμό του κυττάρου ως τη βασική δομική και λειτουργική μονάδα των οργανισμών
    • Να διακρίνουν τα επίπεδα οργάνωσης της ζωής και να αναγνωρίζουν την αύξηση της πολυπλοκότητας που παρατηρείται από επίπεδο σε επίπεδο.
    • Να αναγνωρίζουν τη σχέση αλληλεπίδρασης και αλληλεξάρτησης των οργανισμών με το περιβάλλον στο οποίο ζουν.
    • Να συσχετίζουν την επιβίωση των οργανισμών στα διάφορα περιβάλλοντα, με συγκεκριμένες προσαρμογές.
    • Να συνδέουν τις λειτουργίες των οργανισμών, με τις ανάγκες επιβίωσής τους (θρέψη, αναπαραγωγή, κίνηση κτλ.).
    • Να διακρίνουν τη σχέση της εξέλιξης των οργανισμών με την αυξανόμενη πολυπλοκότητα των μηχανισμών των διαφόρων λειτουργιών της ζωής.
    • Να αναγνωρίζουν και να αιτιολογούν τη σχέση του τρόπου ζωής με τη διατήρηση της υγείας του σύγχρονου ανθρώπου.