Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΑΓΓΛΙΚΑ ( Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ)

(AGG 1) -  ΛΟΥΚΙΑ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Το διδακτικό υλικό που υπάρχει στο βιβλίο αγγλικών της Α τάξης Γενικού Λυκείου είναι χωρισμένο σε ενότητες που αφορούν σε θέματα γενικότερου και ειδικότερου ενδιαφέροντος και συνδέονται άμεσα με την καθημερινή ζωή των μαθητών/μαθητριών.

Σκοπός του είναι να προσφέρει στους μαθητές και τις μαθήτριες ευκαιρίες να αξιοποιήσουν τις ήδη υπάρχουσες γλωσσικές, επικοινωνιακές τους ικανότητες και να εμπλακούν ενεργά σε αυθεντικές επικοινωνιακές περιστάσεις με απώτερο στόχο την περαιτέρω γλωσσική, κοινωνική και ψυχοσυναισθηματική τους ανάπτυξη. 

Χρήσιμοι σύνδεσμοι:

Το φωτόδεντρο

http://photodentro.edu.gr/aggregator/

https://el.wikipedia.org/wiki/Πύλη:Κύρια

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

  • Μαθησιακοί στόχοι

    Με την αξιοποίηση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού υλικού οι μαθητές/μαθήτριες εμπλέκονται σε μια ενδιαφέρουσα μαθησιακή διαδικασία η οποία εναρμονίζεται ως προς τους στόχους της με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Ξένες Γλώσσες (Common European Framework of  Reference for Languages)

    Περιεχόμενο μαθήματος

    Το περιεχόμενο των θεματικών ενοτήτων του υλικού παρέχει κίνητρα στους μαθητές και τις μαθήτριες του Γ.Ε.Λ. εισάγοντας στην ξενόγλωσση τάξη αρχές και αξίες της καθημερινής ζωής σε σχέση με τις παρακάτω θεματικές ενότητες:

    • citizenship
    • environmental issues
    • technology
    • human rights - social discrimination -gender issues
    • art and culture
    • digital world
    • well-being, health, leisure
    • cultural diversity and tolerance
    • education and work
    • loneliness, fear e.t.c.

    Διδάσκοντες

    Παπαθεοδώρου Λουκία

    Μέθοδοι διδασκαλίας

    Για την αξιοποίηση του υλικού προτείνεται η επικοινωνιακή προσέγγιση, βάσει της οποίας δίνεται έμφαση πρωτίστως στη σημασία (meaning) και όχι τόσο στη δομή (structure). Οι μαθητές/μαθήτριες έρχονται σε επαφή με πολυτροπικά κείμενα, ταινίες, εφημερίδες κ.λ.π. και τους προσφέρονται ευκαιρίες αυθεντικής διάδρασης. 

    Οι δραστηριότητες είναι εννοιολογικά φορτισμένες (meaningful) ενώ ταυτόχρονα εμπεριέχουν τις υπό μάθηση δομές της ξένης γλώσσας, έτσι ώστε οι μαθητές/μαθήτριες να εκτίθενται σε αυτές στην προσπάθειά τους να ανταποκριθούν στα ζητούμενα των δραστηριοτήτων. Επίσης είναι συνεκτικά δεμένες μεταξύ τους (task dependency).