Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

''Του Ήλιου η Γειτονιά'' STEAM

(9520604117) -  ΕΛΕΝΗ ΜΑΜΑΝΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Ένα υπέροχο μαγευτικό ταξίδι γνώσης στο διάστημα και τους πλανήτες.

Είστε έτοιμοι;;;; Το ταξίδι ξεκινά!!!!!

Θα εξετάσουμε τους πλανήτες και το ηλιακό μας σύστημα

στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων 


ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ


STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική

STE(A)M  Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    Οι πλανήτες και το Ηλιακό μας σύστημα

    Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει ως στόχο τα παιδιά,

    να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από τον

    προβληματισμό, να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα,

    να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, να αναπτύξουν

    δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης  αποστάσεων.

    Mε βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού

    και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης

    οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν

    απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα

    και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν

    είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον,

    αλλά αλληλοεξαρτώμενοι.

    Μαθησιακοί στόχοι

    -Να μάθουν τους
    πλανήτες του Ηλιακού
    συστήματος
    -Να οπτικοποιήσουν τη
    σκέψη τους
    -Να εκφραστούν με
    δημιουργικό τρόπο
    -Με βιωματικό τρόπο να
    αναπαραστήσουν την
    τροχιά που έχουν οι
    πλανήτες και ο Ήλιος
    εξασκώντας την
    αισθητηριακή μνήμη.

    -Εξοικείωση με τις
    ΨηφιακέςΤεχνολο
    γίες, δημιουργία
    και διαμοιρασμό
    ψηφιακού υλικού
    -Να προσεγγίσουν
    έννοιες
    κωδικοποίησης
    και μαθηματικών
    -Να εξοικειωθούν
    με την ρομποτική
    και τον
    προγραμματισμό.

    Μέθοδοι διδασκαλίας

    Μεθοδολογία STEAM

    Η μεθοδολογία STEAM προσφέρει τη δυνατότητα σε παιδαγωγούς και δασκάλους να
    χρησιμοποιούν διδακτικές-μαθησιακές στρατηγικές βασισμένες σε προγράμματα
    που εμπλέκουν και τους 5 τομείς-πεδία (φυσικές επιστήμες, τεχνολογία, επιστήμες
    των μηχανικών, τέχνες, μαθηματικά) και δημιουργούν ένα περιβάλλον μάθησης
    χωρίς αποκλεισμούς, όπου όλοι οι μαθητές μπορούν να συμμετάσχουν και να
    συνεισφέρουν. Σε αντίθεση με τα πιο παραδοσιακά μοντέλα διδασκαλίας, οι
    εκπαιδευτικοί που χρησιμοποιούν τη μεθοδολογία STEAM ακολουθούν προσεγγίσεις
    στο πλαίσιο των οποίων οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να καλλιεργούν και να
    ενισχύουν πολλές και σημαντικές δεξιότητες.

    Διδάσκοντες

    Μαμανού Ελένη

    Προτεινόμενα συγγράμματα

    1. Οικονόμου, Α. (2010): Αναπαραστάσεις χώρου σε παιδιά προσχολικής
    ηλικίας. Εξελικτική πορεία. Διδακτορική Διατριβή, Θεσσαλονίκη. Α.Π.Θ •
    Παναγιωτάρα, Α., Ζαχάρος, Κ., Ρήγα, Β. (2011)
    2. Φώτη, Π., Ρέλλια Μ. (2020) ST(R)E(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική για
    παιδιά ηλικίας από 3 έως 8 ετών. Αθήνα: Εκδ. Γρηγόρη