Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή

() -  ΑΠΟΣΤΟΛΙΝΑ ΣΑΪΤΗ

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή

Ημερομηνία δημιουργίας

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2024

  • Μαθησιακοί στόχοι

    Ο μαθητής/τρια πρέπει να είναι ικανός/ή:

    • να κατονομάζει τις βασικές μονάδες του υπολογιστικού συστήματος και να περιγράφει τη
    λειτουργία τους
    • να διακρίνει τα βασικά αποθηκευτικά μέσα με βάση τα χαρακτηριστικά τους
    • να αναγνωρίζει και να χρησιμοποιεί διάφορους τύπους περιφερειακών συσκευών (π.χ. εκτυπωτής, σαρωτής, ψηφιακή φωτογραφική μηχανή)
    • να χειρίζεται βασικά στοιχεία του γραφικού περιβάλλοντος εργασίας (εικονίδια, παράθυρα, φάκελοι,φάκελος διαγραμμένων αρχείων, γραμμή εργασιών)
    • να χρησιμοποιεί απλές εφαρμογές, όπως ημερολόγιο, αριθμομηχανή, ζωγραφική, κειμενογράφος
    • να αποθηκεύει στον δίσκο τα αρχεία που δημιουργεί, δίνοντας κατάλληλα ονόματα
    • να οργανώνει τον χώρο αποθήκευσης που χρησιμοποιεί και να διαχειρίζεται φακέλους
    • να είναι ενήμερος/η και ευαισθητοποιημένος/η σε θέματα υγείας, εργονομίας και καλών πρακτικών χρήσης των ΤΠΕ

     

    Μαθησιακοί στόχοι

    Ο μαθητής/τρια πρέπει να είναι ικανός/ή:

    • να κατονομάζει τις βασικές μονάδες του υπολογιστικού συστήματος και να περιγράφει τη
    λειτουργία τους
    • να διακρίνει τα βασικά αποθηκευτικά μέσα με βάση τα χαρακτηριστικά τους
    • να αναγνωρίζει και να χρησιμοποιεί διάφορους τύπους περιφερειακών συσκευών (π.χ. εκτυπωτής, σαρωτής, ψηφιακή φωτογραφική μηχανή)
    • να χειρίζεται βασικά στοιχεία του γραφικού περιβάλλοντος εργασίας (εικονίδια, παράθυρα, φάκελοι,φάκελος διαγραμμένων αρχείων, γραμμή εργασιών)
    • να χρησιμοποιεί απλές εφαρμογές, όπως ημερολόγιο, αριθμομηχανή, ζωγραφική, κειμενογράφος
    • να αποθηκεύει στον δίσκο τα αρχεία που δημιουργεί, δίνοντας κατάλληλα ονόματα
    • να οργανώνει τον χώρο αποθήκευσης που χρησιμοποιεί και να διαχειρίζεται φακέλους
    • να είναι ενήμερος/η και ευαισθητοποιημένος/η σε θέματα υγείας, εργονομίας και καλών πρακτικών χρήσης των ΤΠΕ