Παρουσίαση/Προβολή

(3111030353) - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Το Μάθημα θα λειτουργεί με Ενότητες.
Κάθε φορά που εισέρχεστε στο μάθημα θα
πηγαίνετε στο κάτω μέρος της οθόνης και
θα επιλέγετε την αντίστοιχη Ενότητα.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021
-
Περιεχόμενο μαθήματος
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο, δυναμική, διδακτική, εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων Θεματικών Ενοτήτων, με εστίαση στις δεξιότητες, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αξιοποιώντας σύγχρονες μεθόδους μάθησης. Βασική αρχή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι ο συνδυασμός των γνωστικών πεδίων των Προγραμμάτων Σπουδών με την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων των μαθητών/τριών, με σκοπό τη διάπλασή τους σε ελεύθερους/ες και υπεύθυνους/ες πολίτες, στα συμφραζόμενα της σύγχρονης ελληνικής και παγκόσμιας πραγματικότητας. Μέσα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, που έχουν τη δομή των Ανοικτών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών, ενισχύεται η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής, διαμεσολάβησης και υπευθυνότητας, καθώς και δεξιοτήτων ψηφιακής μάθησης, τεχνολογίας και επιστήμης στους/στις μαθητές/τριες (ΦΕΚ 3567 Β 04-08-2021, ΦΕΚ 3791 Β 13-08-2021)
Μαθησιακοί στόχοι
Σκοπός των «Εργαστηρίων δεξιοτήτων» είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στις μαθήτριες και στους μαθητές. Στους επιμέρους στόχους των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι η μάθηση μέσω ομαδοσυνεργατικής, δημιουργικής και κριτικά αναστοχαζόμενης διδακτικής μεθοδολογίας, η ενίσχυση των δεξιοτήτων ζωής, διαμεσολάβησης και υπευθυνότητας η ενίσχυση των δεξιοτήτων ψηφιακής μάθησης, τεχνολογίας και προγραμματιστικής σκέψης.
Μέθοδοι διδασκαλίας
Στο παρόν μάθημα χρησιμοποιούνται οι μεθόδοι με τον όρο «σύνθετες μέθοδοι διδασκαλίας» και εστιάζουν στην ανάλυση των πιο επίκαιρων, τη διερευνητική και τη βιωματική μέθοδο διδασκαλίας.
Διδάσκοντες
Γεώργιος Αρβανίτης
Προτεινόμενα συγγράμματα
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής