Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Χρήση μουσικών όρων στα αγγλικά

(2706015486) -  ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΙΤΣΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Μάθημα: Χρήση μουσικών όρων στα Αγγλικά
Target Group: Μαθητές Γυμνασίου, ηλικίας 12-15 ετών
Διάρκεια: 45 λεπτά


Στόχοι Μαθήματος:

  1. Γλωσσικοί Στόχοι:

    • Ενίσχυση λεξιλογίου γύρω από μουσικούς όρους (π.χ., "melody", "tempo", "rhythm").
    • Εξάσκηση στην περιγραφή μουσικών εννοιών στα Αγγλικά.
  2. Μουσικοί Στόχοι:

    • Κατανόηση βασικών μουσικών όρων και σύνδεσή τους με τη γλώσσα.
  3. Δεξιότητες:

    • Ανάπτυξη ακουστικής κατανόησης και ικανότητας περιγραφής μουσικής στα Αγγλικά.

Μεθοδολογία:

  • Ακουστική μάθηση με παραδείγματα μουσικών κομματιών.
  • Ομαδική συνεργασία για την ανάλυση μουσικών κομματιών και την παραγωγή λόγου.
  • Διαδραστική παρουσίαση με ερωτήσεις και συζητήσεις για ενεργή συμμετοχή.

Στάδια Μαθήματος:

  1. Εισαγωγή (5 λεπτά):

    • Παρουσίαση βασικών μουσικών όρων (melody, rhythm, tempo) και σύνδεσή τους με τα Αγγλικά.
    • Σύντομη συζήτηση για το πώς η μουσική επηρεάζει τη γλώσσα.
  2. Δραστηριότητα 1: Ανάλυση Μουσικού Αποσπάσματος (15 λεπτά):

    • Ακρόαση ενός μουσικού αποσπάσματος (π.χ., pop ή κλασικό κομμάτι).
    • Ομαδική συζήτηση: Οι μαθητές περιγράφουν τη μουσική χρησιμοποιώντας τους όρους που έμαθαν (π.χ., "The tempo is fast", "The rhythm is steady").
  3. Δραστηριότητα 2: Στίχοι και Μουσικοί Όροι (15 λεπτά):

    • Παίξτε ένα τραγούδι με απλούς στίχους (π.χ., pop τραγούδι).
    • Οι μαθητές εντοπίζουν και εξηγούν μουσικούς όρους στους στίχους (π.χ., "beat", "melody").
    • Σύντομη συζήτηση για το συναισθηματικό περιεχόμενο του τραγουδιού.
  4. Κλείσιμο και Ανασκόπηση (5 λεπτά):

    • Ανακεφαλαίωση των μουσικών όρων.
    • Ερωτήσεις ανατροφοδότησης για την κατανόηση των μαθητών και τη σύνδεση μουσικής με γλώσσα.

Εργασία για το Σπίτι (προαιρετική):

  • Να επιλέξουν ένα αγαπημένο τους τραγούδι, να το ακούσουν και να το περιγράψουν στα Αγγλικά χρησιμοποιώντας τους όρους του μαθήματος.

Εκτίμηση Μαθησιακής Απόδοσης:

  1. Συμμετοχή στην ομαδική συζήτηση (40%)
  2. Χρήση μουσικών όρων στην ανάλυση (40%)
  3. Κατανόηση των στίχων και της μουσικής έννοιας (20%)

Με αυτό το σχέδιο, οι μαθητές θα αναπτύξουν τις γλωσσικές και μουσικές τους δεξιότητες μέσα από μια διασκεδαστική και διαδραστική διαδικασία.

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2024