Παρουσίαση/Προβολή

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
(2204010195) - ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΝΤΑΛΛΑ
Περιγραφή Μαθήματος
Εδώ ανταλάσσουμε ασκήσεις αλλά -κυρίως - απόψεις!
Μεγαλώσατε πλέον και μπορούμε να μιλήσουμε για πιο "σοβαρά" θέματα. Θα επεκταθούμε φυσικά και πέρα από τον χριστιανισμό κάνοντας αναφορά, αναζήτηση, διερεύνηση σε άλλες - γνωστές και άγνωστες - θρησκείες!
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020
-
Περιεχόμενο μαθήματος
Α΄ Θεματική Ενότητα:
Η Ορθόδοξη Εκκλησία σήμερα
Β΄ Θεματική Ενότητα:
Η πρόταση ζωής της Ορθόδοξης Εκκλησίας
Γ΄ Θεματική Ενότητα:
Ιεραποστολή και Διακονία: Η ζωή της Ορθόδοξης
Εκκλησίας αγκαλιάζει τον κόσμο ολάκερο!Δ΄ Θεματική Ενότητα:
Ο σεβασμός του άλλου στην Ορθόδοξη παράδοση
Ε΄ Θεματική Ενότητα:
Η Ορθόδοξη Εκκλησία σε διάλογο με τον δυτικό ΧριστιανισμόΣΤ΄ Θεματική Ενότητα:
Μονοθεϊστικές θρησκείες: Ιουδαϊσμός και Ισλάμ
Ζ΄ Θεματική Ενότητα:
Θρησκείες της ΑνατολήςΔιδάσκοντες
Ντάλλα Σπυριδούλα
Προτεινόμενα συγγράμματα
Εγχειρίδιο της Γ΄Γυμνασίου
Μαθησιακοί στόχοι
Στη Γ γυμνασίου η διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών θέτει ως σκοπό:
- Να συνεισφέρει δημιουργικά στην ανάπτυξη και καλλιέργεια της θρησκευτικής συνείδησης των μαθητών και μαθητριών, και παράλληλα να συμβάλει στην ολόπλευρη ανάπτυξή τους (θρησκευτική, γνωστική, πνευματική, κοινωνική, ηθική, ψυχολογική, αισθητική, και δημιουργική).
- Να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις και να προσφέρει τις ευκαιρίες, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να αναπτύξουν ικανότητες και επάρκειες - αλλά και διαθέσεις και στάσεις ζωής- που χαρακτηρίζουν τον θρησκευτικά εγγράμματο άνθρωπο, καλλιεργώντας παράλληλα την ηθική και κοινωνική του ευαισθησία απέναντι στις σύγχρονες προκλήσεις της εποχής μας.
- Να παρέχει στους μαθητές και μαθήτριες της Γ Γυμνασίου, σε διακριτές θεματικές ενότητες, ικανοποιητική κατάρτιση για τις εκφάνσεις του θρησκευτικού φαινομένου, δηλαδή τις μεγάλες και ζωντανές θρησκείες του κόσμου, εφόσον αυτές στο πλαίσιό τους, θεωρούνται χώροι έκφρασης πίστης και ορισμένου ηθικού τρόπου ζωής αλλά και σε κάθε περίπτωση αποτελούν πηγές πολιτισμού.
Μέθοδοι διδασκαλίας
Θα υπάρχουν στοχευμένες και προσεκτικά δομημένες δράσεις για την οργάνωση του περιβάλλοντος μαθητείας
Ενδεικτικές Δραστηριότητες
Α. Βιωματικές,
Β. Ομαδικές,
Γ. Δημιουργικής Έκφρασης,
Δ. ΔιαθεματικέςΕπιπλέον, θα χρησιμοποιηθεί εκτενώς το διαδίκτυο και οι νέες τεχνολογίες, όπου είναι εφικτό.