Περιγραφή Μαθήματος
Το marketing περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού, οι οποίες:
- αποβλέπουν στην αναγνώριση των αναγκών του καταναλωτή,
- στην ανάπτυξη των απαραίτητων προϊόντων και υπηρεσιών που τις ικανοποιούν και
- στη δημιουργία των απαραίτητων προϋποθέσεων ζήτησης, οι οποίες θα οδηγήσουν σε επιτυχείς πωλήσεις.
Το μάθημα αποτελείται από μία σύντομη παρουσίαση των δύο πρώτων, σύμφωνα με την ύλη του βιβλίου, μεταβλητών του μίγματος μαρκετινγκ, δηλαδή του προϊόντος και της τιμής.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -