Μάθημα : Αρχές Προγραμματισμού Υπολογιστών ΒΠΛ

Κωδικός : T356161

Μάθημα

Το διδακτικό υλικό που έχετε στα χέρια σας έχει ως στόχο να σας βοηθήσει να εμπλουτίσετε τις γνώσεις και να αποκτήσετε τις απαραίτητες δεξιότητες σε θέματα επίλυσης υπολογιστικών προβλημάτων με αλγοριθμικό τρόπο. Παράλληλα ευελπιστούμε να αποτελέσει το έναυσμα για να εισαχθείτε ολοκληρωμένα στον κόσμο του προγραμματισμού των υπολογιστών, να κατανοήσετε περαιτέρω βασικές αρχές του και να αποκτήσετε δεξιότητες στη δημιουργία δικών σας ολοκληρωμένων προγραμμάτων. Μέσα από τις ποικίλες δραστηριότητες που προτείνονται, έχετε την ευκαιρία να πειραματιστείτε με μια σύγχρονη γλώσσα προγραμματισμού, τη γλώσσα Python, να εμβαθύνετε σε αρχές του προγραμματισμού, να τροποποιήσετε έτοιμα προγράμματα και στη συνέχεια να κατασκευάσετε τα δικά σας.

Παρακάτω θα βρέιτε το μάθημα δομημένο σε ενότητες. Καλό είναι να παρακολουθείτε αριστερά τους συνδέσμους για Ανακοινώσεις και Εργασίες.

Βιβλίο Αρχές Προγραμματισμού Υπολογιστών

http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/4630/24-0615-01_Arches-Programmatismou-Ypologiston_B-EPAL_Simeioseis-Mathiti/

Δείτε και το έγγραφο...

  • Διδάσκοντες

    ΦΕΙΔΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ 

    Μαθησιακοί στόχοι

    • Εμπλουτισμός των γνώσεων και  απόκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων σε θέματα επίλυσης
      υπολογιστικών προβλημάτων με αλγοριθμικό τρόπο
    • Εισαγωγή του μαθητή ολοκληρωμένα στον κόσμο του προγραμματισμού των υπολογιστών
    • Κατανοήση περαιτέρω των βασικών αρχών του και  απόκτηση δεξιοτήτων στη δημιουργία δικών σας ολοκληρωμένων προγραμμάτων
    • Μέσα από τις ποικίλες δραστηριότητες που προτείνονται, έχετε την ευκαιρία να πειραματιστείτε με μια σύγχρονη γλώσσα προγραμματισμού, τη γλώσσα Python, να εμβαθύνετε σε αρχές του προγραμματισμού, να τροποποιήσετε έτοιμα προγράμματα και στη συνέχεια να κατασκευάσετε τα δικά σας.

    Προτεινόμενα συγγράμματα

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Γ' ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ 

    ΚΑΡΚΑΜΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

     
       

     

    Περιεχόμενο μαθήματος

    1. Από το πρόβλημα στην ανάπτυξη αλγόριθμου

    2. Από τον αλγόριθμο στην ανάπτυξη προγράμματος

    3. Βασικά στοιχεία γλώσσας προγραμματισμού

    4. Αλγοριθμικές δομές 

    5. Δομές Δεδομένων 

    6. Κλασικοί Αλγόριθμοι 

Ενότητες

Αναλυτικά τα βήματα για την εγκατάσταση της PYTHON

 

Εδώ θα μιλήσουμε για δεδομένα, μεταβλητές, τελεστές, πράξεις, εντολές input(),raw_input(),print και κάποιες ενσωματωμένες συναρτήσεις

Code Week – Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού | Εκπαιδευτήρια Φρυγανιώτη

 

Ακολουθεί βίντεο με τις πρώτες εντολές της Python

Η δομή επανάληψης χρησιμοποιείται όταν μια ή περισσότερες εντολές πρέπει να εκτελεστούν πολλές φορές. Οι εντολές επανάληψης ατην Python είναι:

α) Η εντολή FOR η οποία χρησιμοποιείται για γνωστό πλήθος επαναλήψεων

π.χ. for i in range(40):

             print i

β) Η εντολή WHILE η οποία χρησιμοποιείται για άγνωστο πλήθος επαναλήψεων (μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για γνωστό αλλά εκεί συνήθως προτιμάται η for)

π.χ.   x=0

        while x<=10:

             print x

             x=x+1

Περισσότερες πληροφορίες για τις εντολές θα βρείτε στα έγγραφα.

 

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -