Μάθημα : Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ- B' και Γ΄ ΤΑΞΗ
Κωδικός : T280144
T280144 - ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΡΑΜΠΑΛΗ
Περιγραφή Μαθήματος

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -
Οι λύσεις των προηγούμενων ασκήσεων έχουν αναρτηθεί στο Εργαλείο "Εγγραφα" με τίτλο "ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ sel 53 kai 54"
24/04/2020
Συνέχεια ασκήσεων
Στο αριστερό κατακόρυφο Μενού υπάρχει το εργαλείο "Εργασίες". Εκεί θα βρείτε αρχεία- ασκήσεις προς λύση, με όνομα Εμβαδόν και περιφέρεια κύκλου, Μαθητικές εκλογές και μισθός υπαλλήλου. Προσπαθήστε να τις λύσετε και μετά από μια εβδομάδα θα σας αναρτήσω και τις λύσεις. Δεν θα υπάρχει βαθμολόγιση.
Η λύση και η ανάρτηση των εργασιιών από εσάς να γίνει ως εξής:
1. Θα λύσετε την κάθε εργασία ξεχωριστά στον διερμηνευτή γλώσσας.( όπως κάναμε στο Σχολείο) Το πρόγραμμα μπορείτε να το κατεβάσετε από το εργαλείο "Έγγραφα" ή υπάρχει και online στο https://pseudoglossa.gr/.
2. Αντιγράψτε τον κώδικα που φτιάξατε σε ένα αρχείο Word και αποθηκεύστε το.
3. Ανεβάστε το αρχείο word απο τον υπολογιστή σας στην η- ταξη. ( Πηγαίνετε Εργασίες, Υποβολή Εργασίας, Αρχείο, Επιλογή Αρχείου)
Αν δεν έχετε επεξεργαστή κειμένου Word,χρησιμοποιήστε όποιον έχετε. Ή Open Office ή Libre Office
Αν για κάποιο λόγο δεν ανεβαίνει το αρχείο Word ή και τα άλλα ( δεν το νομίζω) , μετατρέψτε το σε pdf. Θα βρείτε στο internet προγραμματάκια μετατροπής.
Αν χρησιμοποιήσετε την online έκδοση της ψευδογλώσσας, στην εντολή Τέλος θα πρέπει να γράψετε το όνομα του αλγόριθμου ( όπως δηλαδή και στην εντολήΑλγόριθμος)
πχ. Αλγόριθμος άσκηση
............................
..............................
Τέλος άσκηση
Στείλτε μου από το Εργαλείο "Μηνύματα", μήνυμα για όποια απορία έχετε σχετικά με τις ασκήσεις!
05/04/2020
Παιδιά γεια σας. Καλό κουράγιο και δύναμη σε όλους μας στη νέα αυτή πραγματικότητα που βιώνουμε. Ισως είναι και μια καλή ευκαιρία να αξιοποιήσουμε την ψηφιακή τεχνολογία, χωρίς αυτό βέβαια να μπορεί να αντικαταστήσει και ούτε πρέπει, την ζωντανή επικοινωνία στο χώρο του Σχολείου μας. Θα εμπλουτίζω σιγά σιγά και με καινούργιες σημειώσεις το μάθημα, προσπαθώντας να συνεχίσουμε από κει που σταματήσαμε. Είναι και για μένα μια καινούργια εμπειρία, όποτε έχετε υπομονή και ανοχή. Καλή αρχή!
- Το πρόγραμμα διερμηνευτής της γλώσσας μπορείτε να το κατεβάσετε και να το εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας. Βρίσκεται στο εργαλείο Έγγραφα( στο δεξιό κατακόρυφο Μενού). Είναι zip αρχείο με όνομα glossa.zip. To αποσυμπιέζετε στον υπολογιστή σας και τρέχετε το .exe αρχείο.
- Εναλλακτικά υπάρχει και online στο link https://pseudoglossa.gr/
- Στη σελίδα 28 υπάρχει ο ορισμός του αλγορίθμου
- Στη σελίδα 40 με 41 η αναπαράσταση του αλγορίθμου. Δώστε έμφαση στη εικόνα 3.8( τρεις αναπαραστάσεις του ίδιου αλγόριθμου)
(Σημείωση: Η σχηματική αναπαράσταση του αλγόριθμου λέγεται διάγραμμα ροής ή λογικό διάγραμμα. Τα βασικά σχήματα θα τα δείτε αμέσως παρακάτω)
- Στη σελίδα 45 με 52 του σχολικού σας βιβλίου υπάρχει η σχετική θεωρία για τις γλώσσες αναπαράστασης του αλγόριθμου και εισαγωγή στην ψευδογλώσσα .
Συγκεντρωτικά όλες τις έννοιες περί αλγόρθμου, γλωσσών προγραμματισμού, μπορείτε να τις βρείτε σε αρχείο στο εργαλείο "Έγγραφα" και στο φάκελο "Εισαγωγή στην έννοια του αλγόριθμου"
Εργασίες ατομικές
Στη σελίδα 53 θα ήθελα να ασχοληθείτε με τις ερωτήσεις Γ , Δ και Ε
Στη σελίδα 54 του βιβλίου σας υπάρχουν 5 ασκήσεις. Κάποιες από αυτές τις έχουμε κάνει ήδη. Κάντε μια επανάληψη των ασκήσεων και θα σας δώσω εντός μιας εβδομάδας τις λύσεις.( ανηρτημένες στο φάκελο Έγγραφα- ( βρίσκεται στο κατακόρυφο αριστερό μενού εργαλείων)). Θα ήθελα να προσπαθήσετε μόνοι σας πρώτα. Αν χρησιμοποιήσετε την online έκδοση, στην εντολή Τέλος θα πρέπει να γράψετε το όνομα του αλγόριθμου ( όπως δηλαδή και στην εντολή Αλγόριθμος)
πχ. Αλγόριθμος άσκηση
............................
..............................
Τέλος άσκηση
Στείλτε μου από το Εργαλείο "Μηνύματα", μήνυμα για όποια απορία έχετε σχετικά με τις ασκήσεις!
ΠΡΟΤΑΣΗ
Επειδή οι μέρες που περνάμε είναι πραγματικά δύσκολες για όλους μας και ίσως ένα στυλ εκπαίδευσης, γράψε άσκηση, στείλε, τη διορθώνω, είναι ψυχοφθόρα για σας, σκέφτηκα να διαλέγουμε και κάποια κοινωνικά θέματα προς συζήτηση.
Ένα ενδιαφέρον βιντεάκι, με καλεσμένη την ψυχολόγο Λίζα Βάρβογλη σε ένα τηλεοπτικό σταθμό, σε σχέση με την καραντίνα, την αναγκαιότητα της και τη διαχείρισή της σκέφτηκα να σας προτείνω για αρχή . Μπορείτε να το παρακολουθήσετε εδώ:
Πως θα κρίνατε το video; Τι σκέψεις και συναισθήματα σας δημιουργεί; Μπορούμε στην κουβεντούλα που διαθέτει η ηλεκτρονική τάξη να συζητήσουμε ή και μεταξύ σας και να εκφράσετε τις σκέψεις και τις απόψεις σας!
Επίσης στο Εργαλείο "Συνδέσεις Διαδικτύου" , θα βρείτε sites σχετικού περιεχομένου.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -